خارج شدن محله کوهک و هوانیروز از بن بست با افتتاح تقاطع‌


خارج شدن محله کوهک و هوانیروز از بن بست با افتتاح تقاطع‌

شهردار منطقه 22 تهران گفت:یکی از ویژگی‌های پروژه تقاطع کاج و گلها ارتقا سطح نفوذ پذیری بافت شهری است که در بستر آن محله کوهک و هوانیروز از بن بست خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه ۲۲ تهران در حاشیه افتتاح دو تقاطع گفت: دو پروژه محلی کاج و گل‌ها و تقاطع هم‌سطح همدانی و کاج به طول ۷۵۰ متر و با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان که طی ۵ ماه ساخت آن طول کشیده امروز به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این پروژه ارتقا سطح نفوذ پذیری بافت شهری است که در بستر آن محله کوهک و هوانیروز از بن بست خارج می‌شود.

حاجوی با بیان اینکه تاکید مدیریت شهری این است تا پروژه‌های محلی اجرایی شود گفت: برای انجام پروژه‌ها طرح آمایش محلی را در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به وضعیت صدور پروانه ساخت در منطقه گفت: منطقه ۲۲ دروازه شهر است و با جهت ارتباط میان تهران و البرز بافت منطقه ۲۲ با شهر تهران متفاوت است و امیدواریم بتوانیم الگوی ایرانی اسلامی را در این منطقه پیاده کنیم ساخت و سازها ارتباط مستقیمی با اقتصاد دارد و اگر حوزه ساخت و ساز بیشتر شود رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.




تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان