لزوم به کارگیری حمل و نقل ریلی روی زمین در منطقه 22


لزوم به کارگیری حمل و نقل ریلی روی زمین در منطقه 22

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: باید حمل و نقل ریلی روی زمین را در دستور کار قرار دهیم و منطقه ۲۲ به عنوان پایلوت برای سایر نقاط شهر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مراسم افتتاح تقاطع‌های بزرگراه شهید همدانی با بیان اینکه مردم درحال طی کردن ۹۰ درصد راه اضافه هستند گفت: با دنبال کاهش مسیر شهروندان با افتتاح و ایجاد تقاطع‌ها هستیم.

وی ادامه داد: حدود ۱۷۰ کیلومتر به دلیل عدم تقاطع‌ها در منطقه ۲۲ راه شهروندان افزوده می‌شود که امروز با تکمیل تقاطع‌های بزرگراه شهید همدانی با خیابان گل‌ها و کاج راه شهروندان کاهش میابد.

در ادامه سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر مسیر شهروندان کاهش یابد گفت‌: منطقه ۲۲ بارگذاری جمعیتی بسیاری دارد و در آینده توسعه خوبی در حوزه گردشگری خواهد داشت و بر همین اساس نحوه حمل و نقل عمومی آن باید متفاوت از سایر نقاط شهر باشد.

وی ادامه داد: باید حمل و نقل ریلی روی زمین را در دستور کار قرار دهیم و منطقه ۲۲ به عنوان پایلوت برای سایر نقاط شهر باشد تا مردم کمتر با خودروی شخصی در منطقه ۲۲ حاضر شوند.

حمیدی گفت: منطقه ۲۲ درحال تبدیل شدن به قطب گردشگری است و مشکل پارکینگ و قفل شدن ترافیک در این منطقه مشهود است اما با اصلاح مدهای حمل و نقلی این مشکلات رفع خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین