ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها در حوزه خدمات سفر قابل توجیه نیست


ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها در حوزه خدمات سفر قابل توجیه نیست

مشهد- فرماندار مشهد گفت: عدم همراهی و ناهماهنگی برخی مدیران و دستگاه‌ها برای انجام اقدامات مورد نیاز قرارگاه عملیاتی سفر این کلانشهر مذهبی قابل توجیه نیست و زمان را هدر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح شنبه در مراسم افتتاحیه قرارگاه عملیاتی خدمات سفر در مشهد اظهار کرد: عدم همراهی و ناهماهنگی برخی مدیران و دستگاه‌ها برای انجام اقدامات مورد نیاز قرارگاه عملیاتی سفر این کلانشهر مذهبی قابل توجیه نیست و زمان را هدر می‌دهد.

فرماندار مشهد بیان کرد: نظارت در بخش اقامتی آغاز شده و تقریباً خانه مسافرهای بدون مجوز ساماندهی شده اند. برای خدمت‌رسانی شایسته نیازمند قرارگاه دائمی سفر هستیم.

وی افزود: این در حالیست که اقدامات غیرقانونی به راحتی انجام می‌شود ولی به عنوان مثال برای راه اندازی نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام پیک سفر دچار مشکل هستیم.

داوری ادامه داد: در قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد در مرحله مقدمه سازی برای استقبال از زائران امام هشتم در پایان سال و نوروز ١۴٠٢ هستیم.

فرماندار مشهد اظهار کرد: نواقص تجربیات قبلی سفر باید احصا و در این قرارگاه برطرف شد.

وی گفت: برای خدمت‌رسانی شایسته نیازمند قرارگاه دائمی سفر هستیم و بخشی از نهادها هنوز به وظیفه خود واقف نیستند که باید این مشکل برطرف شود.

فرماندار مشهد با اشاره به تقارن اعیاد شعبانیه با نوروز ١۴٠٢، افزود: در این راستا فعالیت قرارگاه عملیاتی سفر شهرستان مشهد با حضور همه دستگاه‌های خدمات رسان زودتر از سال‌های قبل آغاز شد.

وی ادامه داد: نظارت در بخش‌های مختلف به خصوص در بخش اقامتی نیز قبل از آغاز طرح نوروزی آغاز شده و تقریباً خانه مسافرهای بدون مجوز ساماندهی شده اند.

داوری تاکید کرد: انسجام بخشی خوبی در کلانشهر مشهد برای نوروز ١۴٠٢ ایجاد شده و آمادگی خدمت‌رسانی در شرایط مختلف وجود دارد و همه ارکان شهرستان در حالت آماده باش هستند.




تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...