رئیس قوه قضائیه در اصفهان یک اصله نهال میوه غرس کرد


رئیس قوه قضائیه در اصفهان یک اصله نهال میوه غرس کرد

اصفهان- رئیس قوه قضائیه در سفر به اصفهان همزمان با روز درختکاری، یک اصله نهال غرس کرد.

به گزارش خبرنگار، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، پیش از ظهر دوشنبه در جریان سفر به استان اصفهان یک اصله نهال میوه غرس کرد.

وی پس از کاشت نهال در سخنانی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و فضای سبز به عنوان قلب تپنده زیستگاه‌های بشری، اظهار داشت: احیا، نگهداری و بهبود طبیعت و محیط زیست، یکی از ارزش‌های اسلامی است.

رئیس قوه قضائیه افزود: کسانی که زمین را احیا، سبز و بانشاط می‌کنند نزد خداوند متعال انسان‌هایی دارای ارزش و ارج می‌باشند.

وی گفت: حفظ و صیانت از محیط زیست و طبیعت و تلاش برای بهبود آن، یک امر همیشگی و مستمر می‌باشد و به مقطع زمانی خاصی محدود نمی‌شود اما امروز با توجه به نوع فعالیت‌های بشر، نیاز آحاد مردم به هوای پاک بیشتر شده است، لذا کاشت درخت و نگهداری از طبیعت و سبز کردن محیط زیست، وظیفه و مسئولیتی است که ضرورت توجه به آن مضاعف شده و این امر هم می‌تواند در نشاط مردم و ایجاد هوای پاک، مؤثر باشد و هم برای نسل آینده زندگی بهتری را نوید ببخشد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پایان گفت: امیدواریم مسئولان و مردم در احیا و نگهداری زمین‌ها، جنگل‌ها و مراتع و هرآنچه مرتبط با آب و خاک و زمین و درخت است اهتمام جدی داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی