واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در محله هرندی پلمب شدند


واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در محله هرندی پلمب شدند

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح ضربتی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب این واحدها در محله هرندی با اخذ حکم قضائی دادسرای ناحیه ۲۶ تهران، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر یزدی به بازدیدهای مستمر از محلات و نواحی شش‌گانه در خصوص وجود واحدهای غیرمجاز پسماند خشک اشاره کرد و گفت: در بازدیدهایی که به صورت مستمر از محلات منطقه و نواحی انجام شد، محله هرندی در ناحیه ۴ به دلیل گاراژهای غیرمجاز بیشترین حجم فعالیت عوامل غیرمجاز پسماند خشک را دارا بود.

شهردار منطقه ۱۲ تهران خاطرنشان کرد: در همین راستا اقدامات لازم برای برخورد قضائی با عوامل جمع‌آوری پسماند خشک در محله هرندی و شناسایی و پلمب این واحدها با دادسرای ناحیه ۲۶ تهران صورت گرفت.

وی با اشاره به برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک، گفت: طرح ضربتی برخورد با عاملان غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در محله هرندی با اخذ حکم قضائی دادسرای ناحیه ۲۶ تهران و با مشارکت معاونت سیاسی، اجتماعی فرمانداری، پلیس مبارزه با مواد مخدر، قرارگاه سپاه شهید اسداللهی در هرندی، ستاد محیط‌زیست، مرکز بهداشت شرق تهران و عوامل اداره پسماند و نواحی شهرداری منطقه ۱۲، انجام و واحدهای نگهداری پسماند خشک تخلیه و پلمب شدند.

یزدی در ادامه سخنانش عنوان کرد: حفظ سلامت عمومی جامعه خط قرمز شهرداری منطقه ۱۲ است و با هر پدیده یا موضوعی که در مقام تهدید محیط‌زیست، مخدوش کردن سیما و منظر شهری و به مخاطره انداختن سلامت شهروندان برآید، قاطعانه برخورد می‌شود. به لحاظ تردد عوامل جمع‌آوری پسماند خشک که توسط کودکان کار و معتادان متجاهر ایجاد شده بود و همچنین قرار گرفتن در مجاورت بازار بزرگ تهران، مزاحمت‌های متعدد زیست‌محیطی و امنیتی برای شهروندان ایجاد شده بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان