معرفی شرکت دمنده


معرفی شرکت دمنده

برای معرفی شرکت دمنده باید گفت این بیزینس با بیش از 50 سال تجربه در زمینه تولید محصولات مختلف مانند هواکش دمنده توانسته خود را به رتبه اول در خاورمیانه برساند.

برای معرفی شرکت دمنده باید گفت این بیزینس با بیش از 50 سال تجربه در زمینه تولید محصولات مختلف مانند هواکش دمنده توانسته خود را به رتبه اول در خاورمیانه برساند. اگر به‌دنبال نمایندگی شرکت دمنده هستید ابتدا باید اطلاعات کاملی از این برند داشته باشید.

این شرکت با راه‌اندازی کارخانه اختصاصی که در شهرک صنعتی عباس‌آباد تهران واقع شده، توانست جزء برترین کارآفرینان کشور باشد. زیرا امروزه بیش از 1000 نفر در این کارخانه به کار مشغول‌اند.

خطوط طراحی، تولید و انتقال الکتوموتور و فن‌های این کارخانه، کاملا با تکنولوژی روز دنیا هم‌گام است و می‌توان گفت جزء اقتصادی‌ترین خطوط نیز محسوب می‌شود.

 دمنده یکی از شرکت‌های تولیدکننده و پرکار ایرانی است که علاوه‌بر تامین نیاز‌های داخلی کشور، تولیدات خود را به کشورهایی مانند آذربایجان، روسیه و عراق نیز صادر می‌کند.

افتخارات و جوایز برند دمنده

برای معرفی شرکت دمنده به‌طور کامل، باید افتخارات و جوایز این برند را نیز بررسی کنیم. شرکت دمنده در سال‌های خدمت خود افتخارات زیادی به‌دست آورد که شرح تمامی آنها در این مقاله ممکن نیست.

البته ما چند نمونه از تقدیرنامه‌ها و تندیس‌های افتخاری را برای شما عنوان می‌کنیم تا بدانید که دمنده نه‌تنها در حرف، بلکه در عمل نیز توانسته خود را به بهترین تولیدکننده کشور و خاورمیانه تبدیل کند.

از جمله تندیس‌های دریافت شده توسط این شرکت می‌توان به تندیس رضایت‌مندی مشتری، تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تندیس صادرکننده، حمایت از کالای ایرانی، تقدیر نامه سازمان حمایت حقوق مصرف‌کننده و موارد زیاد دیگری اشاره کرد.

معرفی محصولات برند دمنده

دمنده با استفاده از متریال کاملا داخلی، محصولات متنوعی تولید و به‌ بازار داخل و خارج از کشور عرضه می‌کند. در معرفی شرکت دمنده اشاره شد که عمده دلیل شهرت و محبوبیت این برند، ساخت الکتروموتور و فن است.

باید گفت فن‌های تولیدشده توسط دمنده تنوع بالایی دارند و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این برند در کارنامه خود تولید برخی قطعات لوازم خانگی را نیز دارد.

از دیگر محصولات ساخته‌شده توسط دمنده می‌توان به محصولات سانتریفیوژ تاسیساتی و محصولات آکسیال تاسیساتی اشاره کرد. در ادامه با انواع آنها آشنایی بیشتری پبدا می‌کنیم.

انواع محصولات برند دمنده

معرفی شرکت دمنده بدون بررسی کامل محصولات تولیدشده توسط آن تکمیل نمی‌شود. دمنده در حال حاضر علاوه‌بر تولید فن‌های خانگی پرکاربرد مانند پنکه رومیزی، هواکش خانگی اکسی لاین یا پروانه فلزی و دیگر موارد به تولید فن‌های صنعتی نیز مشغول است.

از فن صنعتی در سالن، کارخانه، کارگاه و به‌طور کلی محیط‌هایی با مساحت بزرگ استفاده می‌شود. هواکش صنعتی آکسیال و هواکش صنعتی سبک فلزی از دسته محصولاتی هستند که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

البته دمنده علاوه‌بر موارد گفته‌شده به تولید محصولات آکسیال تاسیساتی نیز پرداخته است. زیرا این محصولات در حوزه‌های کاری مختلف کاربردهای زیادی دارند و مشتریان معمولا برای نیازهای به‌خصوی باید از آنها استفاده کنند.

به‌طور کلی دسته‌بندی محصولات تولید شده شامل 3 مورد زیر است.

  • فن‌های صنعتی
  • فن‌های خانگی
  • فن‌های آکسیال صنعتی
  • در ادامه به‌دلیل استفاده و کارایی هرکدام می‌پردازیم.

کارایی فن‌های خانگی

زندگی در خانه‌ای که سیستم تهویه مناسب در آن ایجاد نشده باشد، بسیار مشکل است و در برخی موارد می‌تواند باعث ناراحتی و آسیب‌های زیادی برای ساکنین شود.

از این رو تولید فن‌های باکیفیت خانگی برای شرکت دمنده اهمیت زیادی پیدا کرد. از مهم‌ترین محصولات ساخته‌شده برای تهویه خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هواک خانگی آکسی لاین
  • پنکه رومیزی حاله- 3 سرعته
  • هواکش خانگی با دمپر برقی مدل هایلوکس
  • هواکش خانگی با دمپر و کلید دستی مدل لوکس

کاربرد فن‌های صنعتی

در محیط‌های صنعتی نیز مانند خانه‌ها ممکن است در اثر عدم تهویه مناسب کارکنان دچار آسیب شوند و سلامتی آنها به‌خطر بیفتد.

همچنین این مورد می‌تواند سبب داغی بیش ‌از حد دستگاه‌های مختلف و ایجاد خرابی در آنها شود که در این شرایط ضررهای هنگفتی برای کارخانه یا تولیدی به‌وجود می‌آید.

شرکت دمنده با بررسی نیازهای این کارخانه‌جات، اقدام به تولید فن‌های صنعتی مناسب کرده است که با استفاده از آنها می‌توان تا حد زیادی جلوی آسیب و ضرر را گرفت.

از فن‌های صنعتی تولیدشده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هواکش صنعتی با پروانه فلزی
  • هواکش صنعتی آکسیال طرح المان با قاب چهارگوش
  • هواکش صنعتی آکسیال دایکست با پروانه آلومینیوم
  • هواکش صنعتی سبک فلزی
  • هواکش صنعتی پروانه پلاستیکی ایلکا

معرفی شرکت دمنده

 

کاربرد فن‌های آکسیال تاسیساتی

از این محصولات که دارای قدرت بیشتری نسبت به  فن‌های خانگی و صنعتی هستند برای موارد خاص و در مکان‌های به‌خصوصی استفاده می‌شود.

برخی از فن‌های آکسیال صنعتی عبارت‌اند از:

  • هواکش صنعتی ایلکا فلزی
  • فن آکسیال سیلندری ترانس
  • فن آکسیال صنعتی ایلکا فلزی معکوس
  • اکوتاپ

کاربرد قطعات لوازم خانگی

در معرفی شرکت دمنده گفتیم که این برند به تولید قطعات لوازم خانگی نیز پرداخته است. لوازمی که در آنها باید فن مناسب تعیبه شود تا دستگاه بتواند دما را تنظیم کند. قطعات عبارت‌اند از:

  • اون تستر
  • فن تانژانت
  • بلوورپکیج
  • فن کانوکشن

 محصولات مرتبط با سانتریفیوژ تاسیساتی

شرکت دمنده در تولید این محصولات بسیار خوش‌درخشیده و جایگاه بسیار بالایی در بین رقبا دارد. از این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • BEB- فن سانتریفیوژ یک‌طرفه بکوارد
  • فن سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد سه سرعت
  • فن بکوارد بدون حلزونی
  • بلوئر هود فلزی
  • BIB-فن سانتریفیوژ یک‌طرفه بکوارد
  • بلوئر فن کویل 

خدمات شرکت دمنده

حال که شناخت کاملی از محصولا تولیدشده توسط برند دمنده پیدا کرده‌ایم می‌دانیم این شرکت خدمات بسیار زیادی برای مصارف خانگی و صنعتی به کاربران ارائه می‌دهد.

شرکت دمنده با استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت توانسته محصولاتی وارد بازار کند که از نمونه‌های خارجی نیز کاربردی‌تر باشند.

همچنین تمام سعی شرکت دمنده بر این است با اعطای نمایندگی در کل کشور، خرید محصولات اصل را برای مشتریان فراهم کند.

 مجموعه ویدفکتور نماینده رسمی این برند در کشور است که می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را از طریق آنها خریداری کنید.

مزایای خرید محصولات برند دمنده از نمایندگی

نمایندگی‌ها معمولا در اولین قدم نیازی‌های مشتری را بررسی کرده و بهترین محصول را به‌ آنها معرفی می‌کنند تا کارایی لازم را برای افراد یا ساختمان داشته باشد.

همچنین با انتخاب نمایندگی ویدفکتور می‌توانید هواکش دمنده را به‌صورت آنلاین و با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

از دیگر مزایای خرید از نمایندگی می‌توان به ارائه محصول با گارانتی، توضیحات کامل و جامع برای نحوه استفاده یا نصب محصول و همچنین ارائه خدمات پس از فروش قوی اشاره کرد.

سوالات متداول

چه محصولاتی توسط برند دمنده تولید می‌شود؟

شرکت دمنده سالیان طولانی است که در زمینه تولید انواع فن‌های خانگی، صنعتی و هواکش‌های تاسیساتی به فعالیت می‌پردازد. این برند همچنین با تلاش مستمر، توانسته به جایگاه نخست برترین تولیدکننده خاورمیانه دست‌یابد.

آیا محصولات برند دمنده از ضمانت دارند؟

گارانتی برای هر کالایی نشان‌دهنده تضمین کارخانه تولیدی از کیفیت بالای محصول است. برند دمندنه نیز برای محصولات خود 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

فن یا هواکش دمنده را از کجا بخریم؟

بهترین راه برای خرید این محصولات انتخاب نمایندگی است. برای راحتی مشتریان ویدفکتور

نماینده رسمی این برند امکان خرید از فروشگاه آنلاین را نیز فراهم کرده است.

قیمت محصولات برند دمنده

اگر به‌دنبال تهیه محصولات تولیدشده توسط برند دمنده با کم‌ترین قیمت هستید بهتر است نمایندگی‌های این شرکت را انتخاب کنید. ویدفکتور در این زمینه به شما کمک می‌کند.

آیا محصولات برند دمنده از کیفیت خوبی برخوردارند؟

قطعا وقتی سخن از صادرات توسط این شرکت به میان آمد، متوجه کیفیت بالایی محصولات دمنده شدید.

باید گفت این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و استفاده خط تولید به‌روز توانسته علاوه‌بر افزایش تولید، به کیفیت محصولات نیز بی‌افزاید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه صنعت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کفش نوزادی دخترانه و پسرانه با طرح های جدید و خاص