برخورد با متخلفانی که ساختمان ناایمن می سازند


برخورد با متخلفانی که ساختمان ناایمن می سازند

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برابر هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی با افرادی که سازه های ناایمنی می سازند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری مهر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران گفت: اگر یک سازه‌ای توسط مهندسین طراحی شده و حتی توسط ناظرین نظارت شده باز هم باید از نظرات نفرات دیگر استفاده شود زیرا مردم قرار است هستی و دارایی خود را زیر این سقف قرار بدهند و خیالشان راحت باشد که این سقف روی سرشان خراب نمی‌شود.

وی افزود: سازه‌هایی داریم که برابر قوانین ساخته نشده است و ما با همه این سازه‌ها برخورد خواهیم کرد. از شهرداران و دهیاران می‌خواهیم نظارت‌های خود را جدی و مستمر ادامه دهند زیرا ما متخلفان را به طور قطع به دست قوه قضائیه می‌سپاریم.

نامی گفت: در خوی هم همین اتفاق افتاده و قرار شده است تا قوه قضائیه به ساخت و سازهای بی ضابطه و بدون اصول رسیدگی کنند. دستگاه قضائی با شدت با این افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

وی افزود: در برخی از شهرهای استان تهران شاهد ساخت و سازهای سریعی هستیم که برابر قواعد و قوانین و آئین نامه‌ها نیست و شورای عالی معماری این ساخت و سازها را تأیید نکرده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خوب است شهرداران و دهیاران و شوراهای شهر بدانند که اگر در مسئله نظارت بر این ساخت و سازها کوتاهی کنند حتماً با آنها برخورد خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!