عکس/ پز عجیب و غریب همسر مسی با لوازم آرایش طلای 24 عیارش!


آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند. وقت صبح- به نظر می رسد باور برخی از کاربران فضای مجازی در رابطه با رقابت پیچیده نامزد رونالدو...

آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند.

وقت صبح- به نظر می رسد باور برخی از کاربران فضای مجازی در رابطه با رقابت پیچیده نامزد رونالدو و همسر مسی به مرحله حقیقت نزدیک شده است.

چرا که این دو چهره برجسته فضای مجازی که هر دو از مدلینگ های مشهور کشور آرژانتین هستند، روزانه با انتشار تصاویر متفاوتی سعی در جلب توجه بیشتر مخاطبان شبکه های اجتماعی دارند.

عکس/ پز عجیب و غریب همسر مسی با لوازم آرایش طلای 24 عیارش!در همین ارتباط همسر کاپیتان تیم ملی آرژانتین به تازگی تصویر پر زرق و‌ برقی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که دنبال کنندگان اش را متحیر کرده است.

آنتونلا در این استوری متفاوت از لوازم آرایش فوق لاکچری خودش که روکش طلا دارد رونمایی کرده است.

حالا هم گروهی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده و مدعی شده اند او رقابت عجیبی را بر سر بهترین بودن با جورجینا شروع کرده است.

بخوانید: انیمیشن لیونل مسی هم در راه است!

همسر مسی زیبایی اش را به رخ جورجینا کشید

به گزارش وقت صبح، آنتونلا همسر لیونل مسی فوق ستاره محبوب دنیای فوتبال، یکی از برجسته ترین و پولساز ترین مدلینگ های کشور آرژانتین است.

البته در چند سال اخیر شهرت و محبوبیت گسترده مسی سبب شده که همواره اغلب کاربران همسر او را با جورجینا نامزد رونالدو مقایسه کنند.

اما به عقیده اغلب کاربران نکته متفاوتی که باعث تمایز بین آنتونلا و جورجینا شده، سادگی و بی حاشیه بودن همسر مسی در فضای مجازی است.

چرا که همسر کاپیتان تیم ملی آرژانتین حتی در رسمی ترین و‌ لاکچری ترین مراسم های مهم دنیا با استایلی شیک و‌ ساده و چهره ای طبیعی ظاهر می شود.

در همین راستا منتشر شدن تصویر تازه ای از تیپ آنتونلا در مراسم بهترین های فیفا در پاریس بازتاب گسترده ای در میان مخاطبان این مدل مطرح داشته است.

هر چند برخی دیگر از کاربران هم اعتقاد دارند آنتونلا همیشه اینگونه نبوده، بلکه بعد از چندین عمل جراحی زیبایی به چهره کنونی اش رسیده است.

برچسب ها
ورزش

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


بازیکن پرسپولیس همراه با همسرش در سواحل دریا +عکس