تصویر دیده نشده و زیر خاکی جکی چان و پدر و مادرش!


تصویر دیده نشده و زیر خاکی جکی چان و پدر و مادرش!

جکی چان رو همه ما می شناسیم و این بازیگر در ایران شناخته شده است. تصویری از کودکی وی در فضای مجازی منتشر شده است که توجه مخاطبین را به خود جلب کرده است.

تصویر زیر از جکی چان در کنار مادر و پدرش که بسیار قدیمی است در فضای مجازی منتشر شده است که توجه مخاطبین را به خود جلب کرده است.

تصویر دیده نشده و زیر خاکی جکی چان و پدر و مادرش

فانگ سی‌لونگ ( زادهٔ ۷ آوریل ۱۹۵۴) که با نام جکی چان شناخته می‌شود، بازیگر، فیلم‌ساز، رزمی‌کار و بدل‌کار اهل هنگ کنگ است. او برای سبک مبارزهٔ آکروباتیک اسلپ‌استیک، زمان‌بندی خنده‌دار در اجرا و بدل‌کاری‌های نوآورانه‌اش که معمولاً خودش آن را اجرا می‌کند شهرت دارد. چان از دههٔ ۱۹۶۰ مشغول به بازیگری بوده و در بیش از ۱۵۰ فیلم ایفای نقش کرده‌است. او یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های فیلم‌های اکشن در تاریخ است. در سال ۲۰۱۶ جایزۀ اسکار افتخاری به او اهدا شد.

تصویر دیده نشده و زیر خاکی جکی چان و پدر و مادرش

چان یکی از شناخته‌شده‌ترین و تأثیرگذارترین شخصیت‌های سینمایی در جهان است که طرفداران گسترده‌ای در جهان دارد. او ستاره‌های شهرت پیاده‌روی ستارگان، هنگ کنگ و پیاده‌روی مشاهیر هالیوود را کسب کرده‌است. او همچنین یک نیکوکار شناخته‌شده در سطح جهانی است و از سوی مجلهٔ فوربز به عنوان یکی از ۱۰ چهره برتر خیریه شناخته شده‌است. در سال ۲۰۱۵، فوربز دارایی خالص او را ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زد و تا سال ۲۰۱۶، او دومین بازیگر پردرآمد جهان بود.

تصویر دیده نشده و زیر خاکی جکی چان و پدر و مادرش



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟