هشدار وزش باد شدید در پایتخت


هشدار وزش باد شدید در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان خبرداد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلو‌های تبلیغاتی...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید هشدار وزش باد شدید در پایتختدر نیمه غربی و جنوب استان خبرداد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلو‌های تبلیغاتی باشند.

حامد یزدی مهر افزود: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، وزش باد و گرد و خاک تا پنج شنبه دهم فروردین بویژه در نیمه غربی و جنوب استان تهران ادامه می‌یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: شهروندان به خصوص در نیمه جنوبی و غربی استان برای مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس به گرد و خاک و پارک نکردن خودرو در کنار محل‌های پرخطر توجه جدی داشته باشند.

حامد یزدی مهر همچنین درخصوص کاهش دید وکیفیت هوا در این مدت هشدار داد و به کوهنوردان توصیه کرد از صعود به ارتفاعات و استقرار در مناطق مرتفع خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین از آماده باش مدیریت بحران در استان تهران خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !