طرز تهیه سس لوبیا با طعم ایده آل


سس لوبیا را به عنوان چاشنی به غذا اضافه می کنند. سس انواع مختلف و خوشمزه ای دارد که به راحتی و در کوتاه ترین زمان و با استفاده از مواد اولیه نسبتا کمی تهیه می شود. در این مطلب طرز تهیه سس لوبیا قرار دارد.

سس یک مایع غلیظی است که به عنوان چاشنی به غذا افزوده می شود و یا گاهی برای جذاب تر به نظر آمدن آن خوراک یا غذا از انواع سس های خوشمزه استفاده می کنند. همانطور که میدانید سس انواع مختلفی دارد که شما می توانید انواع مختلف سس را به راحتی و در کوتاه ترین زمان تهیه و سرو کنید. پس از تهیه سس می توان بعد از گذشت چند دقیقه آن را سرو کرد. اگر می خواهید طرز تهیه سس لوبیا را مشاهد نمایید این مطلب را دنبال کنید.

سس را در کاسه و یا در ظرف سس سرو کنید و برای تزئین از یک برگ جعفری یا گشنیز استفاده نمایید. سس لوبیا با استفاده از کنسرو لوبیا روغن زیتون و دیگر مواد اولیه مفید تهیه می شود که می توان جای کنسرو خودتان از شب قبل لوبیا را خیس کنید یا آن را بپزید و از لوبیا خانگی به جای کنسرو در تهیه سس لوبیا استفاده نمایید.

طرز تهیه سس لوبیا با طعم ایده آل

مواد لازم

  • آب ۱ لیوان
  • سیر تازه ۲ حبه
  • لوبیا پخته شده یا کنسرو لوبیا ۱ عدد
  • رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون به مقدار لازم
  • نمک، فلفل قرمز و سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه سس لوبیا یا مکزیکی

ابتدا برای تهیه سس لوبیا یا سس مکزیکی یک تابه مناسب بردارید و رب گوجه فرنگی را با مقداری روغن زیتون تفت دهید. سپس بعد از چند دقیقه تقت دادن دو حبه سیر را به طور کامل بی افزایید و دوباره تفت دهید. در ادامه یک قابلمه کوچک بردارید و لوبیا ها را درون آن با یک لیوان آب بریزید. رب گوجه سرخ شده همراه سیر را به قابلمه بی افزایید و روی حرارت ملایم بگذارید تا آب لوبیا تبخیر شود. در حین تبخیر شدن مقداری ادویه به آن اضافه کنید. وقتی تقریبا غلیظ شد مواد را به داخل یک مخلوط کن بریزید تا یکدست شود. پس از یکدست شدن سس لوبیا آن را در ظرف یا کاسه مناسب همراه غذا و یا خوراک سرو کنید. نوش جان.

طرز تهیه سس لوبیا با طعم ایده آل

از سس لوبیا می توان مانند سس های دیگر استفاده کرد. سس لوبیا یک سس متفاوت با دیگر سس ها است. همانطور که مشاهده کردید سس لوبیا در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه می شود. برای مشاهده انواع سس های مختلف و خوشمزه بر روی لینک قرار داده شده در مطلب کلیک فرمایید.

منبع : آرگا

برچسب : انواع سس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع سس، رب و چاشنی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!