افطاری همه روزه در کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه


  افطاری همه روزه در کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه

یوسف راد گفت: به مناسبت ماه رمضان توسط کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا مسجد علی شهید ارومیه همه روزه افطاری ساده پخت و در بین روزه داران توزیع می شود.

یوسف راد،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ماه رمضان توسط کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا مسجد علی شهید ارومیه همه روزه افطاری ساده پخت و در بین روزه داران توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه افزود: این کانون در کلیه مراسمات ملی مذهبی برنامه داشته که در ماه مبارک رمضان هم برگزاری نمازهای یومیه بصورت جماعت همراه با جز خوانی قرآن و سخنرانی، با افطاری و پذیرایی نیز به برنامه ها پایان داده می‌شود.

وی ادامه داد: پخش گوشت بین نیازمندان و غبارویی مسجد با حضور نوجوانان و جوانان نیز قبل رسیدن ماه مبارک رمضان انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه با بیان اینکه ۷۰ نفر عضو کانون بوده، گفت: تمام اعضا در فعالیت ها بصورت بسیجی حضور مستمر داشته و پیشنهاد انواع کلا‌س‌های آموزشی، ورزشی، هنری، و اردو را در سال جدید داده ایم که با تصمیم اکثریت‌شان فعالیت ها را شروع خواهیم کرد.

وی برگزاری جشن نیمه شعبان توسط اعضاء کانون همراه با شعبده‌بازی، خواننده، نمایش طنز، علم گردانی، نورافشانی و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های این ایام بود.

پایان پیام/566

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟