طرز تهیه شیرینی مینیاتوری خانگی با دستور پخت راحت


طرز تهیه شیرینی مینیاتوری که یک شیرینی خانگی عالی است در این بخش برای علاقه مندان قرار داده شده که می توانید به راحتی مطالعه کنید و آموزش ببینید.

در این بخش شما علاقه مندان می توانید با طرز تهیه شیرینی مینیاتوری آشنا شوید. این شیرینی طعم فوق العاده بی نظیری دارد و برای پذیرایی در مهمانی ها مختلف نیز مناسب است.

برای داشتن انواعی از شیرینی های خانگی کافی است در آرگا همراه ما باشید. شما می توانید در آرگا با طرز تهیه شیرینی بادام هندی و شیرینی مربایی آشنا شوید.

طرز تهیه شیرینی مینیاتوری خانگی با دستور پخت راحت

مواد اولیه:

  • روغن جامد: ۲۰۰ گرم
  • پودر قند: ۳۰۰ گرم
  • روغن مایع: ۵۰ گرم
  • وانیل: یک هشتم چای خوری
  • پودر دارچین و هل: هر یک قاشق چای خوری
  • پودر پسته و گردو: به مقدار لازم
  • پودر بادام زمینی و بادام هندی: به میزان لازم
  • پودر زنجبیل: به میزان لازم

طرز تهیه شیرینی مینیاتوری خانگی با دستور پخت راحت

طرز تهیه شیرینی مینیاتوری:

شما علاقه مندان برای تهیه این شیرینی خوشمزه باید ابتدا روغن جامد را با استفاده از همزن به مدت دقیقه بزنید. حالا باید پودر قند و مقداری وانیل به آن اضافه نمایید. مواد را به مدت ۵ دقیقه با یکدیگر ترکیب کرده و در مرحله بعدی نیز مقداری روغن مایع به آن اضافه کنید.

آرد را در چند مرحله و کم کم به مواد خود اضافه نمایید. مواد را با استفاده از دست خوب ترکیب کرده تا حالت خمیری منسجم پیدا کند. بعد از اینکه خمیر را جمع کردید و دیگر به دست شما نچسبید، آن را به چهار قسمت تقسیم نمایید.

به یک قسمت از خمیر باید مقداری پودر کاکائو اضافه کنید. به یکی دیگر از قسمت های خمیر هم مقداری پودر گردو و پودر دارچین اضافه کرده و مجدد مواد را ترکیب نمایید تا یکدست شود. قسمت سوم خمیر را مقداری پودر پسته و هل اضافه کرده و مجدد ترکیب کنید.

طرز تهیه شیرینی مینیاتوری خانگی با دستور پخت راحت

در این مرحله از طرز تهیه شیرینی مینیاتوری قسمت چهارم خمیر را به مقداری پودر بادام و زنجبیل ترکیب نمایید. خمیرها را روی یک سطح صاف پهن کرده و بعد از اینکه قطر آن نیم سانت شد، با استفاده از کاتر خمیرها را برش بزنید. کف سینی را کمی چرب کرده یا کاغذ روغنی پهن کنید و خمیرهای برش زده شده را روی آن با فاصله قرار دهید.

سینی را در فر دمای درجه به مدت دقیقه قرار داده تا شیرینی ها طلایی و پخته شوند. شما می توانید مقداری از مایع رومال هم روش شیرینی ها استفاده کنید و آن را با مغزیجات دلخواهتان تزیین کنید. بعد از طلایی شدن این شیرینی را بیرون قرار دهید تا سرد شود. این شیرینی ر با چایی و قهوه می توانید، سرو نمایید.

منبع : آرگا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرز تهیه تجین مراکشی با گوشت قرمز