تعبیر خواب ناف چیست؟


تعبیرخواب ناف دارای نشانه های مهمی است. این خواب در واقع نشان دهنده برکت می باشد. این افراد بنا به شرایط موجود خواب نشانه های مختلفی دارند.

اگر فردی در خواب ببیند که ناف خود را مشاهده می کند، نشانه زیاد شدن یا کم نشدن روزی خواهد بود. این خواب می تواند، نشانه ها و تعبیرهای گوناگون دیگری هم داشته باشد که شما در این بخش با تعبیر خواب ناف آشنا می شوید.

تعبیر خواب ناف چیست؟

تعبیر خواب ناف چیست؟

تتعبیر عمده ای که درباره دیدن ناف در خواب می شود، تعبیرهای بد می باشد. اغلب می گویند؛ فردی که در خواب ناف خودش را مشاهده کند، در واقعیت خبرهای بدی به او می رسد. درد کردن ناف نیز در خواب دارای نشانه های دیگری بوده که با آن در ادامه آشنا می شوید.

تعبیر خواب ناف چیست؟

یکی از نشانه های درد گرفتن ناف در خواب، به معنی وجود یک نوزاد است. اگر در خواب ببینید که دارای ناف نیستید، یعنی در کارهای خود به شکست مواجه خواهید شد. همچنین اگر در خواب ببینید که ناف شما متورم شده است، این امر نشان دهنده اضافه شدن روزی خواهد بود.

تعبیر در کتاب سرزمین رویا:

در کتاب سرزمین رویا نیز دربار این خواب تعبیرهایی وجود دارد که درباره آن اطلاع کسب می کنید. اگر شما در خواب ناف خود را مشاهده نمایید، نشانه ای از خبرهای بد درباره پدر و مادر می باشد. دیدن درد ناف خواب نیز نشانه فرزند آوردن و نوزاد است. بازی کردن بچه ای در خواب با نافش هم نشانه ای از ثروتی هنگفت خواهد بود. دیدن ناف فردی که از بستگان است، نشان دهنده نفوذ و قدرت شما خواهد بود.

تعبیر خواب ناف چیست؟

منوچهر مطیعی:

از نظر مطیعی نیز ناف مجرایی برای تغذیه نوزاد است و تعبیر آن در خواب نشانه ای از سود و منفعت خواهد بود. ناف در خواب به طور کلی نشانه ای از معیشت محسوب می شود. شما می توانید به خانواده خود معیشت برسانید. دیدن ناف ورم کرده نیز نشانه ای از افزایش روزی خواهد بود. معاش گسترده و فراخ نیز در این از نشانه های مهم به شمار می آید.

تعبیر خواب ناف چیست؟

معبران غربی:

تعبیر خواب ناف نیز از نظر معبران غربی در این بخش بررسی می شود. از نظر این افراد این خواب نشانه ای از مسائل جنسی می باشد. ناف نشان دهنده احساسات عاطفی و شخصی افراد به شمار می آید. دیدن دو ناف نیز در خواب نشانه دو منبع درآمدی برای شما می باشد.

اگر شما در خواب مشاهده کنید که شکم شما صاف بوده و ناف ندارید. در واقعیت در کارهای خود به بن بست می خورید و با مشکلات مهمی رو به رو می شوید. برخی می گویند دیدن ناف دیگران در ناف نیز دارای تعبیر نمی باشد.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن