راهنمای خرید فرش آشپزخانه جدید


همه ما در طول روز، زمان‌های طولانی از وقت خود را در داخل آشپزخانه سپری می‌کنیم. در صورتی که در آشپزخانه کف‌پوش یا فرش مناسبی وجود نداشته باشد، در بلند مدت احساس خستگی زیادی خواهید داشت و به پا و کمر شما آسیب‌های جدی وارد می‌شود. از...

همه ما در طول روز، زمان‌های طولانی از وقت خود را در داخل آشپزخانه سپری می‌کنیم. در صورتی که در آشپزخانه کف‌پوش یا فرش مناسبی وجود نداشته باشد، در بلند مدت احساس خستگی زیادی خواهید داشت و به پا و کمر شما آسیب‌های جدی وارد می‌شود. از طرفی هنگامی که ظرفی از دست شما رها می‌شود با وجود فرش در آشپزخانه به کفپوش شما آسیبی وارد نمی‌شود و ظرف شما نیز سالم خواهد ماند. چنانچه در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه خود از فرش‌های جدید و مناسبی استفاده کنید، دکور منزل شما بسیار زیبا می‌شود و شما نیز در آشپزخانه حس بهتری خواهید داشت. از این رو استفاده از فرش در آشپزخانه برای دکوراسیون منزل اهمیت بسیار زیادی دارد. لازم است بدانید که طرح و رنگ فرش بایستی با رنگ‌های کابینت و دکور آشپزخانه شما هماهنگ باشد تا زیبایی چشم‌نواز و ترکیب خوشایندی را به مخاطب ارائه نماید. ما در این مقاله قصد داریم درباره جدیدترین فرش آشپزخانه از فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ملکشاه مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم، همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ملکشاه انواع قیمت فرش ماشینی مدرن را مشاهده نمایید.

  • انواع فرش آشپزخانه
  • سبک فرش آشپزخانه
  • انتخاب رنگ و طرح مناسب
  • انتخاب بهترین فرش آشپزخانه

واقعیت این است که استفاده از فرش‌های مقاوم و بادوام گزینه مناسبی برای آشپزخانه هستند، زیرا در برابر مواد غذایی آسیب نمی‌بینند و دچار لکه نمی‌شوند. خوشبختانه امروزه با وجود تنوع فرش‌ها انواع مختلفی از فرش‌ها متناسب با دکوراسیون‌های گوناگون وجود دارند.

راهنمای خرید فرش آشپزخانه جدید

انواع فرش آشپزخانه

بعضی از فرش‌ها نسبت به سایرین برای فضای آشپزخانه مناسب هستند. در ادامه به انواع آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

· فرش پلی استر

این نوع فرش‌ها دارای مقاومت بالایی بوده و در برابر کپک، لکه و کثیفی بسیار بادوام هستند. این نوع فرش‌ها را که در فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ملکشاه می‌توانید مشاهده کنید، بسیار راحت و نرم هستند.

· فرش پلی‌پروپیلن

قیمت فرش ماشینی مدرن پلی‌پروپیلن ارزان و مناسب است و الیاف آن در برابر لکه‌ها مقاوم است. از طرفی ضد آب بودن این فرش گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه‌های مرطوب است.

· آکریلیک

الیاف این نوع فرش سبک است. نخی که در این فرش استفاده شده مانند نخ پشم طبیعی بوده و ضد حساسیت است. قیمت فرش ماشینی مدرن آکریلیک بسیار مناسب است و الیاف آن در برابر روغن، مواد شیمیایی و نور خورشید مقاوم هستند.

سبک فرش آشپزخانه

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ملکشاه، جدیدترین فرش آشپزخانه خود را با ابعاد مدنظر انتخاب کنید. یکی از نکاتی که در هنگام خرید فرش از فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی باید به آن توجه کنید انتخاب سبک مناسب فرش است:

· فرش کناره

آشپزخانه‌هایی که دارای عرض کم و طول زیاد هستند، مناسب‌ترین سبک فرش برای آن‌ها فرش‌های کناره هستند.

· فرش طرح سنتی

قطعاً قیمت فرش ماشینی مدرن نسبت به فرش‌های دستبافت سنتی بسیار ارزان‌تر است؛ اما در صورتی که به طرح‌های سنتی علاقه‌مند هستید می‌توانید از این نوع فرش‌ها نیز استفاده کنید.

· فرش مدرن

جدیدترین فرش آشپزخانه را با نام فرش مدرن می‌شناسیم. این نوع فرش‌ها در آشپزخانه‌های مدرن بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسند. از طرفی این نوع فرش‌ها تنوع بسیار بالایی در رنگ و طرح دارند و با انواع فضای آشپزخانه‌های معاصر متناسب هستند. بسیاری از افراد در هنگام خرید فرش، سبک فرش مدرن را انتخاب می‌کنند.

· فرش گرد

فرش‌های گرد، فضای آشپزخانه را گرم و صمیمی می‌کنند و دارای جذابیت طبیعی خاصی هستند که در فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی می‌توانید این نوع سبک فرش را انتخاب و خریداری نمایید.

· گلیم فرش

یکی دیگر از انواع سبک فرش، گلیم فرش‌ها هستند. این نوع فرش‌ها به دلیل سبک بودن، قیمت مناسب و طرح‌های مختلف، انتخاب بسیاری از افراد برای آشپزخانه است.

· موکت

موکت‌ها دارای الیاف مصنوعی و طبیعی هستند که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای انتخاب جدیدترین فرش آشپزخانه خود موکت را انتخاب کنند.

· فرشینه

فرشینه‌ها جزو جدیدترین فرش آشپزخانه در سال‌های اخیر محسوب می‌شوند و مورد استقبال افراد زیادی واقع شده‌اند. این نوع فرش‌ها با رویه مخمل خود، چهره بسیار زیبایی را به فضای دکوراسیون آشپزخانه شما می‌دهند. فرشینه‌ها دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی هستند که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ملکشاه بسیاری از آن‌ها را مشاهده نمایید.

انتخاب رنگ و طرح مناسب فرش آَشپزخانه

هنگام خرید فرش علاوه‌بر دقت به قیمت فرش ماشینی مدرن و جنس آن، توجه به همخوانی و هماهنگی فرش با سایر وسایل آشپزخانه، یکی از نکات بسیار مهم است. در صورتی که در دکوراسیون آشپزخانه شما از رنگ‌های روشن استفاده شده است، سعی کنید فرش آشپزخانه خود را به رنگ‌های خنثی یا روشن انتخاب کنید تا آشپزخانه شما از لحاظ بصری زیبایی خاصی داشته باشد.

در صورتی که رنگ دکوراسیون آشپزخانه شما یکنواخت باشد، برای ایجاد فضای جذاب و شاد بایستی فرش‌هایی را که دارای رنگ روشن هستند انتخاب نمایید.

راهنمای خرید فرش آشپزخانه جدید

انتخاب بهترین فرش آشپزخانه

بهترین فرش آشپزخانه باید دارای پرزهای کوتاهی باشد تا لکه و گرد و خاک در میان پرزها جمع نشود. قیمت فرش ماشینی مدرن بسیار مناسب است و امروزه انتخاب بسیاری از افراد، فرش‌های ماشینی سبک هستند.

در هنگام خرید فرش به میزان جذب رطوبت آن دقت داشته باشید. فرش‌هایی که رطوبت کمتری را جذب می‌کنند برای فضای آشپزخانه بسیار مناسب هستند، زیرا علاوه بر عدم پوسیدگی بوی رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند.

راهنمای خرید فرش آشپزخانه جدید

سخن پایانی

انتخاب فرش مناسب آشپزخانه منجر به ایجاد زیبای بصری خاصی برای فضای آشپزخانه می‌شود. از طرفی انتخاب فرش مقاوم و بادوام موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما خواهد شد. فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ملکشاه مناسب‌ترین فرش‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم هنگام انتخاب فرش آشپزخانه باید به ابعاد و سبک دکوراسیون آشپزخانه خود توجه کنید. از طرفی توجه به هماهنگی رنگ فرش با دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه یکی از از نکات حائز اهمیت در هنگام خرید فرش است. در فروشگاه اینترنتی ملکشاه می‌توانید انواع قیمت فرش ماشینی مدرن و همچنین جدیدترین فرش آشپزخانه را مشاهده نمایید. در پایان امیدواریم مطالب این مقاله برای شما عزیزان راهنمای مناسبی جهت خرید فرش آشپزخانه باشد. از همراهی شما سپاسگزاریم.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول