50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی


دکوراسیون سفید و خاکستری انتخابی ایده آل و عالی برای اجرای یک چیدمان و طراحی داخلی مدرن و شیک است. این تم و رنگ امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و اغلب مردم به آن علاقه دارند، تنها کافی است با یک ترکیب رنگ اصولی به دیزاین دلخواه خود دست پیدا کنید.

از جمله فاکتورهای مهم در طراحی دکور داخلی رنگ انتخابی می باشد که تاثیر بسزایی در ماهیت فضا دارد و باعث شده محیط جلوه منحصر به فردی بگیرد. از این رو باید در هنگام انتخاب این گزینه نهایت دقت و حساسیت را به خرج دارد و با توجه به مکان و فضای مربوطه انتخاب خود را انجام داد تا بتوان بهترین دیزاین را ارائه داد. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به نمایش مجموعه ای زیبا از انواع دکوراسیون سفید و خاکستری بپردازیم.

50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی

ایده های طراحی دکوراسیون سفید و خاکستری

با توجه به این که اغلب افراد تمایل دارند همواره به روز باشند و سبک طراحی داخلی منزل آن ها کاملا مدرن و متفاوت اجرا گردد در نتیجه استفاده از دو رنگ سفید و خاکستری در کنار هم و تلفیق آن ها با همدیگر در جلوه دهی و زیباسازی محیط بسیار تاثیرگذار بوده و باعث ایجاد تغییراتی مثبت و خاص خواهد شد.

بهتر است بدانید پس زمینه های خنثی در دیزاین همواره یک پله فراتر از رنگ های دیگر قرار می گیرند. رنگ های خنثی همچون خاکستری و سفید در اغلب اماکن عمومی و سالن های پذیرایی به منزله رنگی کاربردی و مناسب انتخاب می گردند. از این رو می توان گفت این رنگ ها از دسته رنگ های پراستفاده در طراحی داخلی به شمار می روند.

بیشتر مردم به طیف رنگی خاکستری علاقه زیادی داشته و دوست دارند قسمتی از طراحی دیزاین منزلشان را با این رنگ اجرا نمایند اما اغلب آن ها از این که رنگ خاکستری دیزاین داخلی را کوچک و تیره نشان دهد نگران می باشند. ولی از آن جایی که این رنگ بسیار انطباق پذیر بوده و دارای قابلیت ترکیب با دیگر رنگ ها می باشد به راحتی می توان در کنار رنگی همچون سفید یک طراحی داخلی زیبا و جذاب را ارائه داد.

50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی

کاربرد رنگ سفید و خاکستری در دیزاین منزل عملی بسیار هوشمندانه می باشد. این ترکیب رنگی و تم زیبا برای هر دو سبک کلاسیک و مدرن مناسب بوده و با توجه به این که لوازم منزل با این طیف رنگی در بازار موجود می باشند بدین ترتیب از این نظر دچار مشکل نمی شوید و به راحتی می توانید بهترین چیدمان را در منزل داشته باشید البته باید بدانید که نکات و اصولی که در این زمینه مهم می باشند را مدنظر قرار دهید تا دیزاینی بدون نقص را بتوانید اجرایی سازید.

انواع چیدمان و دیزاین جذاب سفید و خاکستری

این سبک از دیزاین داخلی نوعی طراحی جدید به حساب آمده که برای ایجاد یک هارمونی و ترکیب رنگ زیبا باید طریقه و نکات ست کردن وسایل خانه با این دو رنگ را در کنار هم به خوبی بدانید تا چیدمانی شیک و دلنشین داشته باشید. بدین ترتیب اگر به فکر بازسازی و ایجاد تغییرات جدید در منزل هستید ولی در انتخاب رنگ دچار شک و تردید شدید بهتر است بدانید که این نوع تم رنگی بسیار زیبا و مناسب می باشد.
با توجه به این که استفاده از رنگ ها در طراحی داخلی دارای نکات و اصولی می باشد از این رو قبل از اجرای کار باید نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشید. استفاده از رنگ خاکستری و سفید در کنار هم باعث روح بخشیدن به فضا و پویایی آن شده و در عین سادگی محیط را بسیار شکیل و متفاوت نشان می دهد. در ادامه مدل هایی زیبا از این نوع ترکیب رنگ طراحی داخلی را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.
50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی50 ایده دکوراسیون سفید و خاکستری در خانه های امروزی
تصاویری که مشاهده کردید نمونه هایی جذاب از انواع طراحی دکوراسیون سفید و خاکستری بود که امیدواریم مورد پسندتان واقع شده باشد و بتوانید از آن ها الگوبرداری کنید. همچنین برای آشنایی با ایده های بیشتر می توانید از مطالبی همچون دکوراسیون مرجانی و دکوراسیون رنگ خنثی دیدن نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»