بهره مندی 120 هزار کاربر از اپلیکیشن ایمانور


بهره مندی 120 هزار کاربر از اپلیکیشن ایمانور

مدیر روابط عمومی موسسه نور المجتبی(ع) با اشاره به تولید محتوای غنی و جذاب آموزشی مطابق با استاندارهای روز دنیا توسط این موسسه گفت: ۱۲۰ هزار کاربر از محتواهای تولید شده اپلیکیشن ایمانور در بستر فضای مجازی بهره مند می شوند.

«احسان فریدونی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به فعالیت های موسسه نور المجتبی(ع) اظهار کرد: این موسسه فعالیتش را از سال ۱۳۹۳ با هدف نشر و تعلیم معارف اسلامی مبتنی بر آموزه‌های قرآن و عترت در سطح کشوری و بین‌المللی در بستر فضای مجازی، با رویکرد تربیتی و تبلیغی و فراهم ساختن امکانات آموزشی، تولید محتوای غنی و جذاب آموزشی مطابق با استانداردهای روز دنیا، آغاز کرده است.

مدیر روابط عمومی موسسه نور المجتبی(ع) با اشاره به اینکه این مؤسسه، برنامه آموزشی خود را با بهره‌گیری از اپلیکیشن ایمانور بومی‌سازی و معرفی کرده است، ابراز کرد: از این طریق امکان فراگیری و آموزش برای همه علاقه‌مندان به علوم و معارف قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) فراهم شده است، تا بتوانند از دوره‌های متنوع آموزشی این مجموعه با استفاده از اساتید برتر قرآنی کشور، استفاده کنند.

وی ادامه داد: در اپلیکیشن ایمانور 120 هزارکاربر مباحث اعتقادی،اخلاقی، احکام، سیره معصومین،انس با قرآن کریم را فرا می گیرند و اساتیدی که دوره های آموزشی را به مخاطبان ارایه می دهند،دکترسیدمحسن میرباقری،حجج اسلام رفیعی،حسینی قمی،تراشیون،ابوالقاسم،رجبی دوانی هستند.

فریدونی با اشاره به ویژگی های دوره های اپلیکیشن ایمانور گفت: دوره‌های آموزشی این اپلیکیشین از ترکیب چند درس ایجاد شده و شامل خدمات و مزایای ویژه‌ای برای کاربران است که همراهی پیشتیبانان آموزشی با کاربر و پیگیری امور آموزشی، صدور گواهی پایان دوره از دانشگاه‌های تهران و قرآن و حدیث و پرسش مستقیم از استاد از ویژگی های این اپلیکیشین است.

مدیر روابط عمومی موسسه نور المجتبی(ع) خاطر نشان کرد: اپلیکیشن ایمانور اولین پلتفروم اختصاصی معارف اسلامی است که امسال از سوی معاونت فناوری ریاست جمهوری به عنوان پلتفرم دانش بنیان انتخاب شده است.

گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۵ فروردین ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با شعار «می‌خوانمت» میزبان بازدیدکنندگان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!