31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک


دراور کودک یکی از بهترین وسایلی به حساب آمده که باعث نظم دهی به اتاق شده و به خاطر دارا بودن کشوهای متعدد قابلیت گذاشتن تمامی لباس ها درون آن مهیا شده است. مدل دراور بچه گانه بسیار متنوع بوده که می توانید مطابق با سبک دکوراسیون اتاق فرزندتان و دیگر اجزا همچون تخت و کمد انتخاب خود را انجام دهید و رضایت کامل داشته باشید.

یکی از اجزای مهم سرویس سیسمونی نوزاد دراور بوده که نقش مهمی در طراحی و زیبایی دکوراسیون اتاق کودک دارد و هم این که به خاطر نوع کارایی و کاربردی که داشته باعث شده اتاق نوزاد تمیز و مرتب گردد. با توجه به چالش برانگیز بودن خرید مبلمان کودک و همچنین تهیه کمد و دراور اتاق کودک نیاز بوده که قبل از انتخاب نکات مهمی را مدنظر گرفته و با دقت زیادی خرید خود را انجام دهید. از این رو در این مطلب تصاویری جذاب از مدل دراور بچه گانه را به نمایش گذاشته ایم.

31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک

مدل دراور بچه گانه شیک و زیبا

به طور کلی تمامی پدر و مادرها قبل از متولد شدن فرزندشان تمامی ملزومات اتاق او را از قبیل تخت، کمد و دراور فراهم کرده و به چیدمان آن ها می پردازند. با توجه به این که تنوع این محصولات در بازار گسترده بوده در نتیجه می توانید متناسب با فضایی که دارید و نوع نیاز و میزان بودجه در نظر گرفته شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

بدون شک پس از خرید تختخواب نوزاد، تهیه دراور مهم ترین نیاز در هر سیسمونی و سرویس چوبی محسوب می شود. دراور یک فضای ذخیره سازی مناسب و ایده آل بوده که استفاده های متنوعی می توان از آن داشت. این محصول در انواع و اقسام مختلفی طراحی و عرضه شده و کاربردهای متعددی برای کودکان دارد. در واقع می توان گفت مکانی برای گذاشتن لباس ها، وسایل بهداشتی، پوشک ها، لوازم بازی و … می باشد.

اکثر پدر و مادر ها در زمان خریدن دراور کودک به این موضوع دقت می کنند که در وهله اول طراحی زیبا و جذابی داشته باشد و این که تنها مورد پسند کودک خردسال نباشد و دارای فضای کافی و مناسب باشد تا سالیان طولانی بتوان از آن برای گذاشتن انواع لباس های کودک بهره برد.

31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک

بنابراین باید گفت افرادی که تمایل دارند از دراور کودک استفاده طولانی مدتی داشته باشند باید ابعاد و تعداد کشوهای آن را مدنظر قرار دهند تا در سالیان بعد با کمبود فضا برای گذاشتن وسایل شخصی کودک رو به رو نشوند. نکته دیگری که اهمیت دارد این است که سایز دراور نباید به گونه ای باشد که کل محیط اتاق را در بر بگیرد و فضایی برای بازی و رفت و آمد کودک باقی نگذارد.

سبک های جذاب دراور اتاق کودک

با توجه به این که خرید و تهیه وسایلی همچون دراور اتاق کودک و دیگر سرویس چوبی هزینه زیادی را به همراه دارد باید توجه نمود که بهترین گزینه را انتخاب کرد تا کاملا کاربردی باشد. بدین ترتیب نگرانی ها و حساسیت های والدین در رابطه با کیفیت و دوام، ایمنی کودک و قیمت آن وجود دارد.

امکان دارد به دنبال یک مدل دراور برای اتاق کودک خود باشید که تنها برای دوره نوزادی مناسب باشد ولی با توجه به این که نوزادان خیلی سریع رشد کرده بهتر است سعی کنید مدلی را انتخاب نمایید که متناسب با بالا رفتن سن کودک کارایی لازمه را داشته باشد. ضمن این باید گفت بعضی افراد تمایل دارند دراور اتاق کودک دربردارنده فضایی برای تعویض کودک نیز باشد. در ادامه مدل های جالبی از انواع دراور اتاق کودک را به نمایش گذاشته ایم.

31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک31 مدل دراور بچه گانه با طراحی فانتزی و شیک

نمونه های زیبا و جدیدی از مدل دراور بچه گانه را مشاهده کردید که امیدواریم مورد پسندتان واقع شده باشد و نهایت بهره و لذت را برده باشید. همچنین به منظور آشنایی با مدل تخت خواب کودک و مدل کمد نوزاد می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده از این مطالب دیدن کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022