از تصمیم خود صرف نظر کنید؛/ بیانیه باشگاه مس رفسنجان درباره عدم حضور تماشاگران


از تصمیم خود صرف نظر کنید؛/ بیانیه باشگاه مس رفسنجان درباره عدم حضور تماشاگران

باشگاه مس‌ رفسنجان تاکید دارد که پیگیری‌های لازم برای برگزاری دربی با حضور تماشاگران تا حصول نتیجه ادامه دارد.

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته بود که اعلام شد دربی کرمان به دلیل مشکلات زیرساختی و همین‌طور حواشی ایجاد شده طی دو هفته اخیر بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. این موضوع مشخص بود با اعتراض باشگاه مس رفسنجان روبه‌رو خواهد شد و حالا روابط عمومی این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای به این تصمیم واکنش نشان داده و خواهان برگزاری بازی دربی با حضور هواداران شده است.
بیانیه باشگاه مس رفسنجان به شرح زیر است:
«در آستانه یکی از دیدارهای حساس استان کرمان در رفسنجان، شاهد تصمیم‌گیری نهادهای استانی برای جلوگیری از ورود تماشاگران به ورزشگاه شهدای مس رفسنجان بوده‌ایم که شوک بزرگی به جامعه ورزشی، مردم و هواداران رفسنجانی وارد کرده است.
باشگاه مس رفسنجان بر خود می‌بالد که هواداران بااخلاق رفسنجانی از حامیان و همراهان تیم فوتبال بوده‌اند و بخش عمده‌ای از موفقیت‌های کسب شده مرهون حضور یکپارچه آنان در ورزشگاه‌ها بوده است.
تصمیم ناگهانی و به دور از انتظار از سوی نهادهای مربوطه برای همشهریان عزیز ما در رفسنجان سخت و دشوار آمده است و ما را بر آن داشت تا برای تحقق مطالبه به حق مردم دست به کار شویم.
در حالی که باشگاه مس بر حضور هواداران در ورزشگاه تأکید دارد و ورزشگاه شهدای مس پیشگام ورود تماشاچیان در روزهای پساکرونا بوده است، چگونه می‌تواند در مقابل ممنوعیت حضور «یار دوازدهم» تیم فوتبال در رفسنجان کوتاه بیاید؟
ورود هواداران به ورزشگاه‌ها یکی از راه‌های تزریق نشاط و شادابی به مردم است و نباید به دلیل ضعف میزبانی تیم مقابل در دیدارهای پیشین تماشاگران را از حضور در ورزشگاه منع کرد.
از مسئولین ذی‌ربط تقاضا داریم ضمن توجه به خواسته باشگاه مس رفسنجان که در راستای دغدغه جدی هواداران و مردم عزیز رفسنجان است، از تصمیم خود مبنی بر منع حضور تماشاچیان صرف نظر کرده و برای ورود تماشاگران چاره اندیشی کنند.
باشگاه مس رفسنجان به عنوان سردمدار حمایت از هواداران در رقابت‌های لیگ برتر، برای خواسته به حق مردم رفسنجان تمام تلاش خود را به کار بسته و از حقوق شهروندان و تماشاچیان دفاع خواهد کرد.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


شیمیل ها چه افرادی هستند؟