کارلوس ساینز دارایی ارزشمندتری برای فراری است


فرمول یک ایران – جوآن ویلادلپرات، مدیر سابق فرمول یک معتقد است که ویژگی‌های خوب کارلوس ساینز بیشتر از ویژگی‌های خوب چارلز لکلرک است. مدیر سابق تیم بنتون و پراست، جوآن ویلالدپرات در مورد شرایط بین این دو راننده صحبت کرد و گفت: می بینم که ساینز از...

فرمول یک ایران – جوآن ویلادلپرات، مدیر سابق فرمول یک معتقد است که ویژگی‌های خوب کارلوس ساینز بیشتر از ویژگی‌های خوب چارلز لکلرک است.

مدیر سابق تیم بنتون و پراست، جوآن ویلالدپرات در مورد شرایط بین این دو راننده صحبت کرد و گفت:

می بینم که ساینز از ابتدای کار فشار می آورد، داستان تطبیق با ماشین دیگر معتبر نیست، بنابراین او باید به تلاش خود ادامه دهد زیرا لکلرک راننده بسیار قدرتمندی است که حال در حال بازگشت است.

او سرعت ذاتی فوق العاده ای دارد، بیشتر از کارلوس. بنابراین کارلوس باید بیشتر کار کند و فشار بیاورد تا حداکثر امتیاز لازم را به دست بیاورد. زیرا در فراری، تعادل تصمیم گیری بلافاصله تغییر می کند. حالا او جلوتر است، اما اگر لکلرک جلو بیفتد…

برتری شرایط لکلرک حتی امروز، بیشتر از کارلوس در فراری است و بیشتر از کارلوس مورد توجه قرار می گیرد. اولین ماموریت ساینز باید این باشد که خودش را در کانون توجه قرار دهد.

ویلادلپرات معتقد است که لکلرک وقتی ساینز در مقابل او قرار می‌گیرد حس خوبی ندارد، لکلرک باید مراقب باشد که فراری را علیه او قرار ندهد:

لکلرک به فراری فروخته شده تا که در آنجا شماره یک باشد و وقتی کارلوس را در مقابل خود می بیند، مهم نیست که چقدر باهم رفتار خوبی دارند، اما این موضوع راننده موناکویی را ناراحت می کند، اما کارلوس باید همیشه سعی کند جلوتر باشد.

چیز مهمی وجود دارد، اما تشخیص آن زمان می‌برد، آن هم این است که کارلوس سخت‌تر از لکلرک کار می‌کند و افراد تیم با کارلوس راحت تر کار می کنند، از این لحاظ او دارایی ارزشمندتری است اما از آن طرف، لکلرک وقتی چیزی خوب پیش نمی رود، فشار زیادی را به تیم وارد می‌کند که این مسئله اصلا اتفاق کمک کننده ای نیست. این ویژگی کارلوس می تواند در دراز مدت مفید باشد.

ویلادلپرات پیشنهاد کرد که در حالی که لکلرک راننده سریع‌تری است، ساینز به دلیل توانایی او در «مدیریت تیم از درون ماشین»، «راننده مسابقه‌ای بهتر» است.

لکلرک راننده غریزی‌تر از کارلوس است، که این موضوع گاهی اوقات برای کارلوس این ذهنیت را ایجاد می کند که همه چیز برای چارلز آسان است و او باید در مسابقه سخت‌تر کار کند، من با این مسئله موافقم اما اگر لکلرک امسال دوباره رشد کند، آنوقت به عنوان پادشاه فراری تغییر نام خواهد داد. ایتالیا اینگونه است و فراری نیز اینگونه کار می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...