رندرهای جدید از طراحی آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا اپل چه اطلاعاتی را به ما می‌دهند؟


رندرهای جدید از طراحی آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا اپل چه اطلاعاتی را به ما می‌دهند؟

طراحی آیفون 15 اپل به یکی از موضوعات داغ طی چند ماه گذشته تبدیل شده است. این پدیده کماکان پابرجا بوده و دائما انتظارات ما از آیفون‌های نسل بعدی را دستخوش تغییر می‌کند. در این میان مشخصا مدل‌های رده بالاتر آیفون شامل آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا...

طراحی آیفون 15 اپل به یکی از موضوعات داغ طی چند ماه گذشته تبدیل شده است. این پدیده کماکان پابرجا بوده و دائما انتظارات ما از آیفون‌های نسل بعدی را دستخوش تغییر می‌کند. در این میان مشخصا مدل‌های رده بالاتر آیفون شامل آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا بیش‌ترین میزان توجهات را به سوی خود جلب نموده‌اند.

تصاویر جدید CAD که اخیرا در فضای آنلاین منتشر شده‌ و وبسایت 9to5mac از طریق برخی منابع خبری قابل اعتماد خود به آنها دست یافته است؛ نشان‌دهنده طراحی گوشی‌های آیفون‌ 15 پرو و آیفون 15 اولترا از نمایی متفاوت با گذشته هستند. این رندرها با آخرین فایل‌های CAD به اشتراک گذاشته شده توسط وبسایت 9to5mac تفاوت دارند.

دکمه‌های حالت جامد از بین رفته و با دکمه‌های معمولی جایگزین شده است. دکمه‌ای که قرار بود جایگزین سوییچ قطع صدا شود؛ اکنون به‌عنوان یک دکمه معمولی نمایش داده شده است. با این‌حال کماکان تصور می‌شود که این دکمه از عملکرد بیش‌تری نسبت به سوییچ عادی قطع صدا برخوردار خواهد بود.

در واقع کاربران احتمالا می‌توانند عملکرد دکمه جدید قطع صدا در آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا را برای موارد دیگری سفارشی‌سازی نمایند؛ قابلیتی که پیش‌تر برای دکمه اکشن اپل واچ اولترا نیز ارائه شده است.

بر اساس رندرهای جدید به‌نظر می‌رسد که آیفون 15 پرو مکس (یا آیفون 15 اولترا) دارای ماژول دوربین کمی بزرگ‌تر نسبت به آیفون 15 پرو خواهد بود. این موضوع احتمالا بدان معناست که آیفون 15 اولترا از سیستم دوربین پیشرفته‌تری نسبت به آیفون 15 پرو بهره خواهد برد.

رندرهای جدید از طراحی آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا اپل چه اطلاعاتی را به ما می‌دهند؟رندرهای CAD از آیفون 15 پرو اپل که توسط وبسایت 9to5mac منتشر شده است

یکی از شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که آیفون 15 اولترا مجهز به یک لنز زوم متغیر یا در غیر این‌صورت یک لنز تله‌فوتو با سطوح مختلف بزرگنمایی اپتیکال خواهد بود. با این‌حال یک دلیل محتمل‌تر برای افزایش برآمدگی دوربین آیفون، اضافه شدن حسگر دوربین عظیم تقریبا 1 اینچی سونی یا یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی 5 الی 6 برابری است.

رندرهای CAD جدید برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا با اطلاعات پیش‌تر لو رفته مطابقت داشته و نشان‌دهنده پورت شارژ USB-C و حواشی نازک‌تر نسبت به گوشی‌های سری آیفون 14 هستند.

رندرهای جدید از طراحی آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا اپل چه اطلاعاتی را به ما می‌دهند؟تصویر آیفون‌ 15 پرو در سمت چپ و آیفون 14 پرو در سمت راست

فایل‌های CAD غالبا منبع مناسبی برای حدس و گمانه‌زنی به‌شمار می‌روند. این رندرها معمولا بسیار زودتر از موعد معرفی گوشی‌ها در اختیار شرکت‌های تولیدکننده کیس قرار می‌گیرند.

با این‌حال بایستی توجه داشت که این رندرها لزوما به‌طور 100 درصدی نشان‌دهنده الگوی طراحی محصول نهایی نیستند. البته وبسایت 9to5mac ادعا می‌کند که این تصاویر را از منابع بسیار معتبر دریافت نموده است.

رندرهای جدید از طراحی آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا اپل چه اطلاعاتی را به ما می‌دهند؟



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لو رفتن محصولات اپل پیش از رونمایی؛ آیفون 9 در راه است؟