ویدئو/ حمله وحشیانه و ترسناک ببر عظیم الجثه به گردشگران


ویدئو/ حمله وحشیانه و ترسناک ببر عظیم الجثه به گردشگران

ویدئوی ضبط شده توسط دوربین موبایل لحظه‌ای را که یک ببر عظیم الجثه قصد حمله به خودروی جیپ گردشگران در هند کرده را نشان می‌دهد. به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو، یکی از مقامات جنگل‌های هند اخیراً ویدوویی از این حادثه را در توییتر به اشتراک...

ویدئوی ضبط شده توسط دوربین موبایل لحظه‌ای را که یک ببر عظیم الجثه قصد حمله به خودروی جیپ گردشگران در هند کرده را نشان می‌دهد.

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو، یکی از مقامات جنگل‌های هند اخیراً ویدوویی از این حادثه را در توییتر به اشتراک گذاشته است که از زمان انتشار در روز چهارشنبه بیش از ۱۵۸۰۰۰ بازدید داشته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این حادثه ترسناک زمانی رخ داد که گروهی از گردشگران در یک سافاری در منطقه حفاظت شده جیم کوربت در شمال ایالت اوتاراکند بودند.

آن‌ها پس از اینکه ببری به وسیله نقلیه آن‌ها حمله کرد، نزدیک‌تر از آنچه که می‌خواستند، با حیات وحش برخورد کردند.

کلیپ ۲۰ ثانیه‌ای که توسط یکی از گردشگران از جیپ سافاری فیلمبرداری شده است، ببر بنگالی را نشان می‌دهد که در کنار جاده غرغر می‌کند.

ناگهان، جانور غرش مهیبی می‌کند و به سمت ماشین حرکت می‌کند و باعث می‌شود سرنشینان از ترس جیغ بزنند، در حالی که راهنما سعی می‌کند با فریاد زدن حیوان مهاجم را بترساند.

در همین حال، راننده که در آن نقطه متوقف شده بود، دیوانه وار ماشین را به حرکت در می‌آورد.

گربه بزرگ بدون ترس، خودرو را در جاده تعقیب می‌کند، اما ناگهان حمله را متوقف و دوباره در جنگل ناپدید می‌شود.

مشخص نیست که چرا ببر تصمیم گرفت حمله کند، با این حال، کارشناسان حیات وحش گمان می‌کنند که از حضور بازدیدکنندگان شگفت زده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیات وحش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودتان می‌توانید در سفرهای خانوادگی گیر و گرفت خودرو را رفع کنید