‌نتیجه داوری مردمی پویش «حال خوب» اعلام شد


‌نتیجه داوری مردمی پویش «حال خوب» اعلام شد

داوری مردمی آثار برگزیده بخش ویژه پویش قرآنی «حال خوب» انجام و برگزیدگان آن معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان دارالقرآن الکریم، عملیات رمضان سازمان دارالقرآن الکریم با عنوان پویش حال خوب امسال با محوریت سوره مبارکه محمد‌(ص) برگزار شد و علت انتخاب این سوره، محتوا‌های و فراگیری عمومی بیشتر این سوره بود.

با پایان یافتن ارسال آثار و شرکت در این پویش سراسری، داوری مردمی آثار برگزیده بخش ویژه پویش قرآنی «حال خوب» نیز انجام شد که برگزیدگان آن به شرح زیر است؛

نفر اول، سمانه تازه‌کام، نفر دوم عباس جوادی و نفر سوم محمد کابوسی و همچنین نفرات چهارم تا هفتم به ترتیب رضا نظری، زهرا گلکار و عماد مهری بودند.

جوایز بخش ویژه به ترتیب نفر اول ۱۵ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰ میلیون تومان، نفر سوم ۵ میلیون تومان، نفرات چهارم تا هفتم ۲ میلیون تومان و نفرات هشتم تا پانزدهم هر کدام ۱ میلیون تومان است.

به نفرات شانزدهم تا چهلم نیز هر کدام هدیه‌ ۵۰۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد. همچنین به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی آثار برتر پویش بر اساس قرعه‌کشی برای هر کدام هدیه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

یادآور می‌شود، سوره محمد‌(ص) سوره محوری ماه مبارک رمضان بود و پویش حال خوب با محوریت این سوره برای کودکان زیر ۹ سال، نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال و برای جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شده بود.

برای مشاهده سایر اسامی برگزیدگان می‌توانید به کانال ایتا این پویش به نشانی https://eitaa.com/hale_khoob_quran مراجعه کنید.

پایان پیام/35

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گزارش استهلال ماه ماه شعبان المعظم 1443 ه‍جری قمری/ 13 اسفند ماه اول شعبان است