قیمت شمش آلومینیوم با کیفیت از ذوب فلزات محسنی


قیمت شمش آلومینیوم چند است؟ و از کجا میتوانیم با بهترین قیمت شمش آلومینیوم بخریم؟ اگر شما هم به دنبال پاسخی برای این نوع سوالات خود هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با مجموعه ذوب فلزات محسنی آشنا شوید. این مجموعه به عنوان یکی از...

قیمت شمش آلومینیوم با کیفیت از ذوب فلزات محسنی

قیمت شمش آلومینیوم چند است؟ و از کجا میتوانیم با بهترین قیمت شمش آلومینیوم بخریم؟ اگر شما هم به دنبال پاسخی برای این نوع سوالات خود هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با مجموعه ذوب فلزات محسنی آشنا شوید. این مجموعه به عنوان یکی از تامین کننده های اصلی شمش آلومینیوم، بهترین قیمت ممکن را به شما ارائه میکند. البته به منظور آشنایی بیشتر با فلز آلومینیوم و شمش آن، لازم می دانیم توضیحاتی مختصر و مفید در این به شما ارائه دهیم.

معرفی شمش آلومینیوم

آلومینیوم یا Al به عنوان یک فلز نرم شناخته میشود که رنگ نقره ای داشته و چگالی بسیار کمتری را در مقایسه با سایر فلزات دارد. برای افزایش استحکام این فلز معمولا آن را با سایر عناصر ترکیب میکنند که برخی از این عناصر، مس، منگنز، سیلیکون و منیزیم هستند. عنصر آلومینیوم دوام بالایی را در برابر خوردگی و زنگ زدن دارد و همین موضوع نیز باعث افزایش دوام آن میشود.

آلومینیوم به شکل های مختلفی در صنایع به کار گرفته میشود که یکی از رایج ترین آن ها، شمش آلومینیوم می باشد. در حال حاضر بعد از آهن، آلومینیوم به عنوان پرکاربردترین فلز در صنایع مختلف است؛ ویژگی هایی مثل استحکام بالا و مقاومت آلومینیوم، از مهمترین عواملی هستند که چنین جایگاه با ارزشی را برای این عنصر ارزشمند فراهم کرده اند.

برای اطلاع از قیمت شمش روی کلیک کنید!

برای ساخت این شمش ها، پس از ذوب کردن آلومینیوم آن را به داخل قالب هایی در شکل و اندازه های مختلف انتقال میدهند. بعد از خنک شدن شمش آلومینیوم را در شکل ها و ابعاد متفاوتی به بازار عرضه میکنند. نکته جالبی که در مورد این عنصر وجود دارد، فراوانی بسیار زیاد آن در پوسته زمین است؛ به طوری که پس از اکسیژن و سیلیکون، آلومینیوم را به عنوان فراوانترین عنصر میدانند. به همین دلیل قیمت شمش آلومینیوم در مقایسه با سایر فلزات و عناصر، مقرون به صرفه تر است و برای موارد مختلفی از این عنصر استفاده میشود.

انواع شمش آلومینیوم کدامند؟

شمش های آلومینیومی را میتوان با توجه به درصد خلوصی که دارند، به دو گروه شمش های اولیه و ثانویه تقسیم کرد. البته توجه داشته باشید که در هر صنعت میزان خالص بودن و ابعاد آلومینیوم مورد استفاده متفاوت است؛ به همین دلیل نوع صنعتی که در آن فعالیت دارید و مقدار شمش آلومینیوم مورد نیاز خود را باید تعیین کرده و سپس اقدام به خرید کنید. لازم به ذکر است که برای خرید شمش آلومینیوم، مجموعه ذوب فلزات محسنی میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد که، در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد این مجموعه ارائه خواهیم کرد.

شمش های اولیه

شمش هایی که خالص تر باشند، در این دسته قرار میگیرند و معمولا به صورت مستقیم از سنگ معدن استخراج شده و به شمش آلومینیوم تبدیل میشوند. نکته مهمی که در مورد این نوع شمش ها وجود دارد، کیفیت بالای آن ها می باشد. معمولا از این نوع شمش ها برای ساخت محصولات و قطعه هایی استفاده می شود که باید کیفیت بالایی را داشته باشند و از کنترل های کیفی مختلفی عبور کنند.

شمش های ثانویه

نوع دیگری از شمش های آلومینیوم وجود دارند که با استفاده از بازیافت یا تصفیه کردن آلومینیوم های قراضه و ضایعات بوجود می آیند. در این نوع شمش از سایر عناصر مانند مس، سیلیسیم و آهن نیز استفاده می شود. البته کیفیت این نوع شمش ها نیز برای بسیار از صنایع مناسب است، اما در مقایسه با شمش های اولیه کیفیت کمتری دارند.

بهترین قیمت شمش آلومینیوم

اگر شما هم به دنبال بهترین قیمت برای خرید شمش آلومینیوم هستید، پیشنهاد میکنیم به جای قیمت گرفتن از عرضه کنندگان مختلف، از مجموعه ذوب فلزات محسنی قیمت شمش آلومینیوم را استعلام کنید. چرا که این مجموعه با بیش از 60 سال فعالیت در زمینه ذوب فلزات و بازرگانی مواد اولیه ریخته گری، به یکی از معتبرترین ارائه دهندگان شمش آلومینیوم در کشور تبدیل شده است.

البته در هنگام خرید شمش آلومینیوم باید توجه داشته باشید که عوامل متعددی ممکن است بر روی کیفیت و قیمت شمش آلومینیوم تاثیر بگذارند. به همین دلیل ضروری است که قبل از خرید و یا استعلام قیمت شمش آلومینیوم، مشخص کنید به چه درجه ای از کیفیت و به چه نوعی از شمش آلومینیوم نیاز دارید.

راه های ارتباطی مجموعه ذوب فلزات محسنی به منظور استعلام قیمت شمش آلومینیوم، موارد زیر هستند:

شماره تماس با دفتر مرکزی مجموعه: ۰۲۱۹۱۳۰۵۸۰۰

ارتباط در واتساپ: ۰۹۱۲۷۰۷۰۴۹۵

کاربرد شمش آلومینیوم

خواص و ویژگی های بسیار متنوع آلومینیوم باعث شده است که امکان استفاده از این عنصر در صنایع و حوزه های مختلفی فراهم شود. از مهمترین ویژگی های آلیاژهای آلومینیوم میتوان به استحکام بالا، وزن پایین، پایین بودن قیمت شمش آلومینیوم ، امکان جوشکاری کردن آن ها، مقاومت در برابر خوردگی و شکل پذیری آسان آن ها اشاره کنیم. از مهمترین کاربردهایی که میتوان برای شمش آلومینیوم و آلیاژهای آن در نظر گرفت، عبارتند از:

  • ذوب شمش های مختلف
  • ذوب کردن قطعات بازیافتی
  • کنترل کردن آسان عملیات ها
  • ذوب سریعتر
  • صنعت خودروسازی
  • کاربرد در سازه ها و صنایع

جمع بندی

در مجموع شمش آلومینیوم به عنوان یکی از فلزاتی است که در صنایع مختلف از آن استفاده میشود. با توجه به اهمیتی که این محصول در ایران دارد، در این مقاله اطلاعاتی را در مورد قیمت شمش آلومینیوم، خرید آن و کاربردهای آن به شما ارائه کردیم. امیدواریم که بعد از مطالعه این مطلب پاسخ مناسبی برای تمامی سوال های خود بدست آورده باشید. نکته مهمی که در هنگام خرید شمش آلومینیوم باید به آن توجه داشته باشید، درصد خلوص و ابعاد این شمش ها می باشد.

سوالات متداول

  1. شمش آلومینیوم چه ویژگی هایی را دارد؟

از مهمترین ویژگی های شمش آلومینیوم میتوانیم به استحکام بالا، چگالی پایین، رسانای الکترونیک و حرارتی بودن، مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت بازیافت و محیط زیست بودن آلومینیوم اشاره کنیم.

  1. عوامل تاثیرگذار در قیمت شمش آلومینیوم کدامند؟

نوع شمش آلومینیوم، قیمت جهانی آلومینیوم و قیمت دلار در داخل کشور از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت شمش آلومینیوم تاثیر میگذارند.

  1. از کجا شمش آلومینیوم را با بهترین قیمت بخریم؟

مجموعه ذوب فلزات محسنی، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان شمش آلومینیوم در ایران است که میتوانید برای استعلام قیمت شمش آلومینیوم از این مجموعه، از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

شماره تماس با دفتر مرکزی مجموعه: ۰۲۱۹۱۳۰۵۸۰۰

ارتباط در واتساپ: ۰۹۱۲۷۰۷۰۴۹۵


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرپرست سازمان ملی سنجش منصوب شد