چگونه برای یک مبل اندازه گیری کنیم


آیا به دنبال خرید یک مبل جدید هستید اما مطمئن نیستید که چگونه برای تناسب کامل اندازه گیری کنید؟ به دنبال این نباشید زیرا نکاتی را از کارشناسان صنعت جمع آوری کرده ایم تا به شما در این فرآیند کمک کنیم.مبل یکی از ضروری ترین وسایل خانه است. نه...

آیا به دنبال خرید یک مبل جدید هستید اما مطمئن نیستید که چگونه برای تناسب کامل اندازه گیری کنید؟ به دنبال این نباشید زیرا نکاتی را از کارشناسان صنعت جمع آوری کرده ایم تا به شما در این فرآیند کمک کنیم.
مبل یکی از ضروری ترین وسایل خانه است. نه تنها فضای قابل توجهی را اشغال می کند، بلکه زمانی است که زمان زیادی را صرف استراحت و سرگرمی می کنیم. بنابراین، انتخاب مبل با اندازه مناسب برای فضای زندگی و سبک زندگی شما بسیار مهم است.
با طیف گسترده ای از سبک ها، مواد و رنگ های موجود در بازار، انتخاب مبل عالی می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، انتخاب اندازه صحیح غیرقابل مذاکره است و می تواند زیبایی کلی اتاق نشیمن شما را تغییر دهد یا از بین ببرد.
رئیس اثاثه یا لوازم داخلی و برند DFS، بر اهمیت اندازه گیری صحیح مبل شما تاکید می کند. او توضیح می دهد که این فقط در مورد استفاده از یک متر نیست، بلکه در مورد اینکه چه چیزی برای فضای شما بهتر است، چگونه از نظر بصری به نظر می رسد، و چگونه از نظر لجستیکی کار می کند.
برای اطمینان از اینکه مبل شما کاملاً در فضای نشیمن شما قرار می گیرد، باید هم اتاق و هم مبل را اندازه بگیرید.

چند نکته از متخصصان برای راهنمایی شما


1. اندازه اتاق نشیمن خود را اندازه گیری کنید - با اندازه گیری طول، عرض و ارتفاع اتاق شروع کنید. این به شما ایده می دهد که چقدر فضایی برای کار دارید.
2. جهت مبل را در نظر بگیرید - به موقعیت مبل در اتاق فکر کنید و اینکه چگونه با مبلمان موجود مطابقت دارد. آیا رو به تلویزیون خواهد بود یا شومینه؟ نحوه چیدمان صندلی ها چگونه خواهد بود؟
3. در و راهرو را اندازه بگیرید - مطمئن شوید که ورودی و راهرو منتهی به اتاق نشیمن خود را اندازه بگیرید. اگر درهای باریک یا فضاهای تنگ دارید، این امر به ویژه مهم است، زیرا باید اطمینان حاصل کنید که مبل می تواند در این فضاها در حین تحویل قرار بگیرد.
4. جریان ترافیک اتاق را در نظر بگیرید - اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در اطراف مبل برای حرکت راحت وجود دارد. در حالت ایده آل، باید حداقل 2 فوت فاصله بین مبل و سایر مبلمان یا دیوارها وجود داشته باشد.
5. اندازه مبل را تعیین کنید - هنگام انتخاب مبل، تعداد افرادی که از آن استفاده خواهند کرد و همچنین اندازه آنها را در نظر بگیرید. طول یک مبل سه نفره معمولاً حدود 84 اینچ است در حالی که یک مبل دو نفره حدود 72 اینچ است.
6. عمق مبل را در نظر بگیرید - عمق مبل به اندازه طول آن مهم است. اطمینان از اینکه عمق مبل برای نشستن راحت است و فضای کافی برای بالش و سایر لوازم جانبی را فراهم می کند، بسیار مهم است.
با پیروی از این نکات تخصصی، به خوبی در مسیر پیدا کردن مبل مناسب برای فضای زندگی خود خواهید بود. به یاد داشته باشید، انتخاب مبل با اندازه مناسب برای ایجاد یک اتاق نشیمن راحت و کاربردی که نیازها و سبک شما را برآورده می کند ضروری است.

چگونه برای یک مبل اندازه گیری کنیم

ارزیابی فضا و انجام اندازه‌گیری‌های دقیق

گام‌های مهمی هستند تا اطمینان حاصل شود که مبل شما کاملاً در خانه شما قرار می‌گیرد. این فقط در مورد پیدا کردن مبل هایی نیست که در نمایشگاه یا آنلاین ظاهری عالی داشته باشد، بلکه مبلی است که در واقع از درب شما و از پله ها بالا می رود. آخرین چیزی که می خواهید این است که یک مبل سفارش دهید تا متوجه شوید که برای فضای شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است.
برای کمک به جلوگیری از هرگونه غافلگیری غیر منتظره، ما لیستی از نکات تخصصی در مورد نحوه اندازه گیری مبل را گردآوری کرده ایم. چه به دنبال ایده‌های مبل کوچک اتاق نشیمن باشید و چه به دنبال تکه‌های برجسته بزرگ باشید، این نکات به شما کمک می‌کند تا تناسب کامل را پیدا کنید.
1. نحوه استفاده از اتاق را در نظر بگیرید قبل از اینکه اندازه گیری مبل را شروع کنید، به این فکر کنید که در حال حاضر چگونه از فضا استفاده می کنید یا در آینده چگونه قصد استفاده از آن را دارید. آیا این منطقه اجتماعی است یا مکانی برای تماشای تلویزیون؟ آیا برای شب های فیلم با خانواده به یک مبل گوشه ای بزرگ نیاز دارید یا برای وسط یک اتاق باز؟ درک هدف اتاق به شما کمک می کند تا گزینه های خود را محدود کنید و مبل مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید.
2.فضا را ارزیابی کنید به فضایی که قصد دارید مبل خود را در آن قرار دهید خوب نگاه کنید. اتاق را اندازه بگیرید تا متوجه شوید که چقدر فضایی برای کار دارید. موقعیت درها، پنجره ها و هر مانع دیگری که ممکن است بر روی قرارگیری مبل شما تأثیر بگذارد را در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند اندازه و شکل مبل راحتی را تعیین کنید که به راحتی در فضای شما قرار می گیرد.
3. اندازه گیری دقیق هنگام اندازه گیری برای مبل، مهم است که تا حد امکان دقیق باشد. از یک متر برای اندازه گیری طول، عرض و ارتفاع فضایی که قصد دارید مبل را در آن قرار دهید، استفاده کنید. اگر در مورد اندازه گیری ها مطمئن نیستید، همیشه بهتر است به جای اینکه خطر سفارش دادن اندازه اشتباه را تهدید کنید، دوباره بررسی کنید.
4. به نسبت فکر کنید تناسب مبل با بقیه اتاق نیز مهم است. یک مبل کوچک در یک اتاق بزرگ ممکن است گمشده به نظر برسد، در حالی که یک مبل بزرگ در یک اتاق کوچک می تواند احساس قدرت کند. هنگام انتخاب اندازه مبل خود، مقیاس و تعادل اتاق را در نظر بگیرید.
5. تحویل را فراموش نکنید در نهایت فراموش نکنید که مبل چگونه تحویل داده می شود. اگر در یک ساختمان آپارتمان زندگی می کنید یا یک راه پله باریک دارید، ممکن است لازم باشد مبل راحتی را انتخاب کنید که به راحتی از بین برود و دوباره سرهم شود. با خرده‌فروش درباره گزینه‌های تحویل آن‌ها مشورت کنید و مطمئن شوید که از هزینه‌های اضافی برای تحویل و مونتاژ مطلع هستید.
با پیروی از این نکات تخصصی، بدون هیچ زحمتی می توانید مبل بزرگی را برای خانه خود بیابید. به یاد داشته باشید که قبل از خرید، زمان خود را صرف کرده و همه عوامل را در نظر بگیرید.

چگونه برای یک مبل اندازه گیری کنیم

پیدا کردن مبل مناسب برای فضای شما

شما نمی خواهید در نهایت با مبل های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک روبرو شوید که باعث ناراحتی و هزینه های غیر ضروری می شود. برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار، نکات تخصصی را در مورد نحوه اندازه گیری مبل هایی که به طور یکپارچه در خانه شما قرار می گیرد جمع آوری کرده ایم.
1. هدف اتاق را ارزیابی کنید قبل از اینکه شروع به جستجوی مبل ها کنید، نحوه استفاده از اتاق را در نظر بگیرید. چه یک فضای اجتماعی باشد یا یک گوشه دنج برای تماشای تلویزیون، درک عملکرد اتاق به شما کمک می کند سبک مناسب مبل را انتخاب کنید. به گفته چارلی مارشال، بنیانگذار Loaf، تقارن از نظر بصری در یک فضای رسمی یا اجتماعی جذاب است، در حالی که یک اتاق خانوادگی ممکن است از یک مبل بزرگ گوشه ای یا صندلی راحتی بهره مند شود. به خاطر داشته باشید که مبل جدید شما باید متناسب با هدف فضا باشد.
2. فضای موجود را ارزیابی کنید داشتن احساسی نسبت به اتاق و در نظر گرفتن مقدار فضای باقیمانده پس از قرار گرفتن مبل بسیار مهم است. شما نمی‌خواهید با مبل‌هایی که خیلی بزرگ است و اتاق را در بر می‌گیرد، یا مبل‌هایی که خیلی کوچک است و مردم را برای یک صندلی راحت در حال مبارزه می‌کنند، بخواهید. بنیزما از تیم طراحی پیشنهاد می‌کند مبل‌هایی با نسبت‌های باریک‌تر و شبح‌های شیک و تمیز برای اتاق‌های کوچک‌تر انتخاب کنید. از سوی دیگر، قطعات در مقیاس بزرگتر یک بیانیه ایجاد می کنند و به عنوان یک لنگر در یک اتاق نشیمن بزرگ عمل می کنند.
3. حرکت راحت و جریان ترافیک را بررسی کنید قبل از اینکه روی مبل بنشینید، در اطراف اتاق قدم بزنید تا مطمئن شوید فضای کافی برای حرکت راحت در اطراف آن وجود دارد. مطمئن شوید که همچنان می‌توانید پنجره‌ها و درها را باز کنید و از کنار هر میز قهوه یا میز کناری عبور کنید. چارلی توصیه می کند که مبلمان را بر اساس نحوه ورود و خروج افراد به اتاق بچینید تا از مسیرهای روشن اطمینان حاصل کنید. شما می خواهید از بافتن نامناسب در اتاق جلوگیری کنید، بنابراین مطمئن شوید که مسیرهای پیاده روی حداقل 900 میلی متر هستند. همچنین ارتفاع مبل را در نظر بگیرید تا با قفسه ها یا رادیاتورهای مجاور مشکلی نداشته باشید.
4. اندازه گیری، اندازه گیری، و دوباره اندازه گیری! اندازه گیری مهم ترین بخش فرآیند است. اطمینان حاصل کنید که اندازه‌گیری‌های دقیقی از فضایی که مبل قرار می‌گیرد، از جمله دریچه‌ها، راهروها یا گوشه‌های تنگ مبل را دارید. کلی پیشنهاد می‌کند از هر گونه مبلمان یا موانعی که ممکن است روی قرارگیری مبل تأثیر بگذارد، یادداشت برداری کنید.
با پیروی از این نکات، می‌توانید از داشتن یک فضای کوچک اجتناب کنید و اطمینان حاصل کنید که مبل شما کاملاً متناسب با فضای شما است.

چگونه برای یک مبل اندازه گیری کنیم


به دنبال یک مبل جدید

باید چند فاکتور مهم را قبل از خرید در نظر بگیرید. اندازه مبل بسیار مهم است، زیرا باید به راحتی در اتاق شما قرار گیرد و در عین حال فضای کافی برای حرکت در اطراف باقی بماند. علاوه بر این، باید به سبک مبل هایی فکر کنید که برای نیازهای شما و تعداد افرادی که از آن استفاده خواهند کرد، بهترین کار را دارد. در اینجا چند نکته برای پیدا کردن مبل راحتی با اندازه مناسب برای فضای خود آورده شده است.
اول از همه، شما باید منطقه ای را که می خواهید مبل را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید. هر گونه موانع یا مبلمان موجود در اتاق را که ممکن است بر اندازه مبل انتخابی شما تأثیر بگذارد را در نظر بگیرید. اگر در حال تعویض مبل های موجود هستید، آن را اندازه بگیرید تا در مورد محدوده اندازه ای که باید به دنبال آن باشید، ایده بگیرید. برای درک بهتر اینکه چگونه یک مبل جدید در فضای شما قرار می گیرد، از الگوهای کاغذی به شکل هر تکه مبلمانی که در نظر دارید استفاده کنید.
هنگام اندازه گیری مبل، چند بعد کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. با اندازه گیری طول مبل در امتداد طولانی ترین ضلع آن، از یک سر تا انتهای دیگر شروع کنید. سپس عمق مبل را از جلوی کوسن ها تا پشتی پشتی اندازه گیری کنید. حتماً عرض دسته‌ها را با شروع از لبه بیرونی یکی از دسته‌ها و اندازه‌گیری تا لبه بیرونی دیگری اندازه‌گیری کنید. در نهایت ارتفاع مبل را هم با پایه و هم بدون پایه اندازه گیری کنید.توجه به این نکته ضروری است که اندازه گیری مبل معمولاً شامل پاها می شود، به این معنی که اندازه گیری ارتفاع صندلی با پاها انجام می شود. با این حال، هنگام خرید مبل جدید، همیشه باید بررسی کنید که آیا اندازه‌ها شامل پاها می‌شوند یا خیر. علاوه بر این، بسیاری از مبل‌ها به شما اجازه می‌دهند که پایه‌ها را جدا کنید تا در درها یا فضاهای تنگ قرار بگیرند، بنابراین اگر نگران وارد کردن مبل جدید خود به خانه خود هستید، این را در نظر داشته باشید.

وقتی نوبت به انتخاب سبک مبل مناسب برای فضای خود می رسد، نحوه استفاده از آن را در نظر بگیرید. اگر انتظار ترافیک زیادی در یک منطقه با پلان باز بزرگ دارید، قفسه بندی باز می تواند راهی موثر برای ایجاد یک جدایی جزئی بدون به خطر انداختن احساس دنج اتاق نشیمن باشد. طرح های گوشه و صندلی نیز می توانند به ایجاد مناطق مشخص و بهبود جریان اتاق کمک کنند. در یک فضای کوچکتر، قرار دادن مبل در مقابل دیوار می تواند به باز نگه داشتن اتاق کمک کند. انتخاب یک مبل کوچک با پشتی بلند و بازوهای باریک می تواند این قطعه را بزرگتر نشان دهد، در حالی که انتخاب یک مبل گوشه ای کم پشت می تواند به بزرگتر و کم ابهت بخشیدن به اتاق کمک کند. مبل های خنثی در فضاهای کوچک به خوبی کار می کنند و به راحتی با کوسن ها و پرتاب های جسورانه به روز می شوند.
در نتیجه، پیدا کردن مبل با اندازه مناسب برای فضای شما مستلزم در نظر گرفتن دقیق ابعاد اتاق و نیازهای شما است. با اندازه‌گیری فضای خود و در نظر گرفتن سبک مبل، می‌توانید قطعه‌ای راحت و کاربردی بیابید که برای سال‌های آینده فضای نشیمن شما را زیباتر خواهد کرد. برای دیدن انواع مبل چستر ترک میتوانید به بنیزما مراجعه کنید.

https://benizma.com/product-category/مبل-چستر-ترک/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی