تولید سرنگ رشد 16 درصدی داشته است


به گزارش شفاف، علیرضا عسکری با اشاره به تولیدات این مجموعه در حوزه تجهیزات پزشکی در هفته گذشته گفت: از اول تا ۸ اردیبهشت ماه، ۸۶۴ هزار سرنگ ۵ میل با سرسوزن جی ۲۲ و دو میلیون و ۵۹۲ هزار سرنگ ۲ میل با سر سوزن جی ۲۳ تولید شده است. وی افزود: در این...

به گزارش شفاف، علیرضا عسکری با اشاره به تولیدات این مجموعه در حوزه تجهیزات پزشکی در هفته گذشته گفت: از اول تا ۸ اردیبهشت ماه، ۸۶۴ هزار سرنگ ۵ میل با سرسوزن جی ۲۲ و دو میلیون و ۵۹۲ هزار سرنگ ۲ میل با سر سوزن جی ۲۳ تولید شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی همچنین ۵۱۸ هزار عدد سرنگ ۱۰ میل با سرسوزن جی ۲۱ و ۴۳۲ هزار عدد سرنگ ۲ میل سه تکه با سرسوزن جی ۲۳ نیز تولید شده و اکنون خطوط تولید شرکت تجهیزات پزشکی هلال‌احمر به صورت شبانه‌روزی فعال است.

عسکری اضافه کرد: این مجموعه در همین بازه زمانی موفق به ساخت سرسوزن دندانپزشکی جی ۲۷ پایه کوتاه و بلند به تعداد یک میلیون و ۴۴۰ هزار عدد نیز شده است.

ساازمان تدارکات پزشـکی هلال‌احمر با هدف تأمین دارو و تجهیـزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جمعیت هلال‌احمر فعالیت خود را در سال ۱۳۳۴ آغاز کرد؛ این سـازمان به عنـوان یک هلدینگ دارویی و تجهیزات پزشکی با مجموعه‌ای از کارخـانه‌های تولیـد دارو و تجهیــزات پزشکی و با در اختیار داشتن شرکت پخش دارو و شرکت بازرگانی تــلاش می‌کندذ، ضمن ارائـه بهـترین خـدمات به آحاد جامعه، نقش بسـزایی در ارتقـاء نظام سلامت کشور ایفاء کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سحر قریشی این بار در آغوش پلیس اماراتی ! + عکس خانم بازیگر در دوبی