سال گذشته 110 هزار تهرانی موفق به دریافت وام ازدواج شدند


به گزارش شفاف، سید عباس جوهری روز سه‌شنبه در حاشیه نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: در این جلسه تسهیلات مربوط به ازدواج بررسی شد. استان تهران در پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه نخست را به دست آورده البته هدف گذاری برای امسال تحقق ۱۰۰ درصدی...

به گزارش شفاف، سید عباس جوهری روز سه‌شنبه در حاشیه نخستین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: در این جلسه تسهیلات مربوط به ازدواج بررسی شد. استان تهران در پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه نخست را به دست آورده البته هدف گذاری برای امسال تحقق ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج است که در این زمینه موانع بررسی شد.

سال گذشته 110 هزار تهرانی موفق به دریافت وام ازدواج شدند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج، بانک‌ها باید همکاری بهتری داشته باشند و باید وام با یک ضامن در اختیار افراد قرار گیرد و اعتبارسنجی در آن لحاظ نشود تا زمینه برای تسهیل دریافت وام ازدواج جوانان فراهم شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها مکلف شدند تا خدمات خود از جمله سالن‌ها و تالار‌ها را در اختیار نسل جوان و زوجین قرار دهند، زیرا طبق قانون ۲۰ درصد از ظرفیت دستگاه‌ها باید در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

جوهری خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ظرفیت شهرداری‌ها برای برنامه‌های جمعی در اختیار قرار گیرد و راهیان پیشرفت نیز در قالب اردو‌ها برای بازدید از بنگاه‌های اقتصادی برای دانش‌آموزان فراهم می‌شود و باید ظرفیت همه دستگاه‌ها به مردم معرفی شود تا مردم در محلات بتوانند از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر