4 تن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد


به گزارش شفاف، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی فراجا موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان فداییان اسلام تهران شدند. وی افزود: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی...

به گزارش شفاف، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی فراجا موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان فداییان اسلام تهران شدند.

4 تن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد

وی افزود: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مالک یک انبار کالا مقادیری خشکبار خارجی قاچاق به این مکان انتقال داده و قصد دارد با استفاده از خودروی‌های باربری آن را به بازار مصرف انتقال دهد. در همین راستا و پس از هماهنگی با مقام قضائی از این مکان بازدید شد که در جریان آن چهار هزار و ۷۶۵ کیلوگرم انواع بادام قاچاق و فاقد هرگونه مدارک و مجوز‌های گمرکی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

بهرامی ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه اقتصادی که سبب اخلال در بازار و روند تولید شود، برخورد خواهد کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه سنگین مدیر سپاهان به پرسپولیس و فدراسیون