کارت سفر محصولی خلاقانه از علی بابا


کارت سفر برای اولین بار توسط علی بابا در اختیار سازمان‌ها قرار گرفت تا با استفاده از آن بتوانند هدیه‌ای مدرن و متفاوت را به پرسنل خود ارائه دهند. با استفاده از این کارت می‌توانید از هدایای سنتی و کلاسیک قدیمی خداحافظی کنید و برای دنیای مدرن...

کارت سفر محصولی خلاقانه از علی بابا

کارت سفر برای اولین بار توسط علی بابا در اختیار سازمان‌ها قرار گرفت تا با استفاده از آن بتوانند هدیه‌ای مدرن و متفاوت را به پرسنل خود ارائه دهند. با استفاده از این کارت می‌توانید از هدایای سنتی و کلاسیک قدیمی خداحافظی کنید و برای دنیای مدرن و رقابتی امروز هدیه‌ای درخورشان برای پرسنل خود تهیه کنید. ازآنجایی‌که شرایط کارت سفر شبیه به کارت‌های هدیه به‌صورت تکی مهیا نیست. شما با ورود به درگاه ارتباطی که در علی بابا برای شما در نظر گرفته‌شده است. می‌توانید اقدام به خرید کارت سفر با سقف اعتباری مشخص دست به خرید بزنید. این رقم می‌تواند برای خرید بلیط یا رزرو اقامتگاه سفر شما در نظر گرفته شود. شرایط خرید به‌صورت نقدی نیز با استفاده از این کارت برای شما مهیا نیست. اصلاً بهتر است در ادامه به‌صورت مختصر مطالبی را پیرامون کارت سفر با شما در میان بگذاریم. تا ساده‌تر از هر زمان دیگری بتوانید هدیه‌ای درخورشان برای نیروی کار خود تهیه کنید و در چشم رقبای کاری بهتر از قبل دیده شوید. پس با ما همراه باشید.

سفر کارت برای چه کسانی در نظر گرفته‌شده است؟

همان‌طور که اشاره شد این کارت به‌صورت سازمانی عرضه و ارائه می‌شود. همکاران شما در سازمان می‌توانند به‌منظور رفاهیات سازمانی، دریافت هدیه نوروز، یلدا، هدیه تولد، ازدواج یا برای قدردانی و پاداش عملکرد از شما این کارت را دریافت کنند. مشتریان شما اگر در باشگاه مشتریان عضو باشند به‌عنوان پاداش می‌توانند این کارت سفر را از سوی شما هدیه بگیرند. برای یک سازمان به‌عنوان هدایای مناسبتی و موضوعی، برای اهدای جوایز مسابقات و جشنواره‌ها و درنهایت برای ترویج فروش و وفاداری هدیه داده می‌شود. در پایان شما برای بهتر دیده شدن در بین سایر شرکای تجاری و رقبای خود می‌توانید این کارت را در نظر بگیرید. برای تقدیر و تشکر، بالا بردن مسئولیت اجتماعی و توسعه ارتباطات تجاری ایده ال ترین انتخاب محسوب می‌شود.

کارت سفر محصولی خلاقانه از علی بابا

شرایط عرضه کارت سفر توسط علی بابا

علی بابا این امر را برای شما در نظر گرفته است کارت هدیه شمارا با چاپ اختصاصی به شما ارائه دهد. شما می‌تواند در کنار نام برند و لوگوی اختصاصی خود متن دلخواهتان را نیز چاپ‌شده روی کارت شاهد باشید. تعداد کارت و مبلغ موردنظری که برای اعتبار آن در نظر دارید سقف مشخصی ندارد و تا هر میزان که خواسته باشید این کارت‌ها شارژ و ارائه می‌شود. شما می‌توانید با ارائه کدهای سفر کارت در قالبت یک فایل اکسل به‌صورت سیستمی در یک سازمان از آن نیز بهره بگیرید. کافی است مبلغ موردنظر و تعداد نیروی که قرار است این کارت را از شما هدیه بگیرند را به گروه پشتیبانی علی بابا اطلاع دهید. سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت و از آن به جهت بهتر دیده شدن سازمان خود در بین سایر رقبا و تعامل بیشتر با زیرمجموعه‌تان بهره بگیرید.

برای دریافت کارت سفر به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای اینکه بتوانید کارت سفر را دریافت کنید نیاز است به وب‌سایت علی بابا با سرچ واژه کارت سفر علی بابا وارد شوید. سپس از طریق بخشی که با فیلدهای نام و نام خانوادگی، شماره همراه، آدرس ایمیل، نام سازمان و مبلغ موردنظر شما مشخص‌شده است. بخش ثبت سفارش را انتخاب و شرایط دریافت کارت هدیه را مطلع شوید. در همین راستا اگر سؤالی در پس ذهن شما بود به‌راحتی می‌توانید با مشاورین بخش فروش کارت سفر علی بابا نیز ارتباط برقرار کنید و سؤالات خود را جویا شوید.

کارت سفر محصولی خلاقانه از علی بابا

نکاتی پیرامون کارت سفر علی بابا

  • کارت سفر با لوگوی اختصاصی سازمان شما، نام مدیریت یا نام هدیه گیرنده سفارشی‌سازی و طراحی کنید. قابلیت چاپ متن نوشته کوتاه نیز برای شما فراهم است برای این منظور می‌توانید کسب اطلاع کنید/

  • سفر کارت به‌صورت گروهی صادر می‌شود و هنوز به‌صورت انفرادی شرایط بهره‌گیری از آن توسط سایر افراد برون‌سازمانی فراهم نشده است.

  • شما می‌توانید از کارت سفر علی بابا برای خرید و رزرو پرواز داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، هتل داخلی و خارجی، تور داخلی و خارجی، ویلا، اقامتگاه و بیمه مسافرتی بهره بگیرید.

  • سفر کارت به‌صورت نقدی قابل‌استفاده نیست و شما تنها به‌منظور خدمات گردشگری که در وب‌سایت علی بابا برای شما در نظر گرفته‌شده است می‌توانید از آن استفاده کنید.

  • از کارت سفر علی بابا برای خرید از طریق وب‌سایت علی بابا و یا اپلیکیشن آن می‌توانید اقدام کنید. کافی است کدی که به‌صورت محرمان در پشت یک پوشش قرار داده‌شده است را بخراشید و با استفاده از آن در خریدهای خود شاهد تخفیف باشید.

کلام آخر پیرامون کارت سفر علی بابا

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید کارت سفر محصولی است جدید که از سوی تیم برگزیده علی بابا ارائه‌شده است. این کارت به‌صورت گروهی برای سازمان‌ها و شرکت‌های که زیرمجموعه آن از گیف های تبلیغاتی آن سازمان بهره می‌گیرد صادر می‌شود. سازمان مربوطه می‌تواند برای معرفی بهتر خود به رقبای کاری یا به‌منظور برقرار تعامل اجتماعی قوی‌تر با پرسنل مجموعه می‌تواند از این کارت بهره بگیرد. سقف اعتباری آن نشان می‌دهد که شما چقدر می‌توانید در هزینه‌های خرید در طول سفر خود صرفه‌جویی داشته باشید. این خرید بدان منظور نیست که شما می‌توانید به‌صورت نقدی شبیه کارت‌های پول خود اقدام به استفاده از آن کنید. بلکه تنها از خدمات گردشگری نظیر خرید بلیط قطار، هواپیما یا اتوبوس یا رزرو تور و هتل می‌توان از آن بهره گرفت. کارت‌های سفر برای سازمان‌ها صادر می‌شود و استفاده از آن توسط یک فرد برون سازمان به‌صورت منفرد مهیا نیست. امید است مطالب ارائه‌شده توانسته باشد نظر شمارا در راستای معرفی این کارت هدیه جلب کرده باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها و متفاوت‌ترین ایده‌ها برای کسب‌وکارتان در پیش روی شما باشد.








منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر