این رقابت ادامه‌دار است/ واکنش قهرمان المپیک به شکست مقابل محموداف


این رقابت ادامه‌دار است/ واکنش قهرمان المپیک به شکست مقابل محموداف

رومن ولاسوف که در جریان لیگ پادوبنی مقابل قهرمان قرقیزستانی وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان شکست خورد، در اولین واکنش نسبت به این شکست اعلام کرد که رقابت بین او و آکژول محموداف ادامه‌دار است.

به گزارش"ورزش سه" وبه نقل از تسنیم، روز ششم اردیبهشت ماه لیگ پادوبنی این بار به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار شد، کشوری که دو هفته پیش از آن میزبان مسابقات قهرمانی آسیا بود.

آکژول محموداف که در آستانه قزاقستان نشان طلای وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا را به خود اختصاص داد، بار دیگر برای شرکت در لیگ پادوبنی به این کشور سفر کرد تا مقابل رومن ولاسوف قهرمان نامدار کشتی روسیه قرار بگیرد.

ولاسوفِ قهرمان المپیک که پیش از محرومیت روس‌ها، مدعی اول این وزن جهان محسوب می‌شد اما نتوانست به مسابقات جهانی 2022 بلگراد بیاید و در غیاب او، آکژول محموداف کشتی‌گیر جوان قرقیز قهرمان شد.

مبارزه بین ولاسوف -محموداف درواقع مهم‌ترین کشتی لیگ پادوبنی اخیر بود که با نتیجه یک -یک مساوی به سود آکژول محموداف تمام شد.

ولاسوف بعد از این شکست در اولین اظهارنظری که نسبت به باختش داشت، عنوان کرد: باید با مربیانم بررسی کنیم که چطور شد و چرا باختم اما در حال حاضر چیزی که مهم است، اینکه این مبارزه‌ای است که ادامه دارد.

درحالیکه روس‌ها هنوز رسما مجوز حضور در مسابقات جهانی بلگراد را دریافت نکردند اما رسانه‌های این کشور طوری عنوان می‌کنند که آنها از ابتدای رقابت‌های گزینشی المپیک قادر به شرکت در مسابقات هستند. بنابراین ولاسوف وعده رویارویی بعدی با آکژول محموداف را داد و گفت: رقابت ما ادامه دارد و من برای مسابقات جهانی بلگراد و بعد از آن هم المپیک 2024 روی خودم کار می‌کنم و آماده مسابقه می‌شوم.

قهرمان کشتی فرنگی المپیک همچنین تاکید کرد که حتما با مربیانش کشتی قبلی با محموداف را مرور خواهند کرد که چرا این مبارزه با شکست او تمام شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت عجیب "جعفر جکسون" به عمویش "مایکل جکسون"