ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان لو رفت! + جزئیات


ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان لو رفت! + جزئیات

یحیی گل محمدی که حالا برای قهرمانی به میدان می رود به احتمال زیاد با همان ترکیب برنده دیدارهای قبل به مصاف پیکان خواهدرفت.

بعد از حرف و حدیث فراوان در نهایت استادیوم آزادی میزبان دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان معرفی شد و اکنون پرسپولیس که با برتری روز گذشته سپاهان بار دیگر به رده دوم بازگشته‌اند، چشم به کسب پیروزی در‌ این بازی و بازگشت به صدر دوخته‌اند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس :

علیرضا بیرانوند

مرتضی پورعلی‌گنجی

فرشاد فرجی

دانیال اسماعیلی‌فر

علی نعمتی

سینا اسدبیگی

سروش رفیعی

مهدی ترابی

سعید صادقی

وحید امیری

عیسی آل‌کثیر

درون دروازه اتفاقی غیرقانونی پیش‌بینی‌تر‌ از حضور علیرضا بیرانوند نیست. گلر ملی‌پوش سرخ‌ها که این روزها در ‌اوج آمادگی قرار دارد و چشم به صدرنشینی این تیم و همچنین خودش در جدول آمار فردی دروازه‌بانان دوخته است. از سوی دیگر تقابل او با رشید مظاهری نیز جالب توجه است و باید دید او بعد از برتری طی هفته‌های اخیر مقابل سیدحسین حسینی و محسن فروزان، اینبار برابر گلر نامدار پیکان چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان لو رفت! + جزئیات

برای خط دفاعی نیز با توجه به شرایط گئورگی گولسیانی او بار دیگر در ترکیب نخواهد بود تا یحیی گل‌محمدی از همان ترکیب هفته گذشته سود ببرد. فرشاد فرجی و پورعلی گنجی در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی فر در سمت راست و علی نعمتی اوج گرفته در سمت چپ. بزرگ‌ترین غایب پرسپولیس میلاد سرلک است که در میان نفرات پرشمار در خطر محرومیت این تیم در هفته گذشته با دریافت کارت زرد این جدال را از دست داده است. کمال کامیابی‌نیا نیز با مصدومیت درگیر است تا سینا اسدبیگی بعد از چند هفته فرصت بازگشت به ترکیب اصلی را به دست آورده و به دنبال نمایش توانایی خود باشد

مثلث هجومی پرسپولیس نیز با حضور ترابی و سعید صادقی و البته سروش رفیعی به دنبال یک نمایش موفق دیگر همانند هفته‌های اخیر خواهند بود و باید دید برابر پیکان چه شرایطی را دنبال می‌کنند برای خط حمله نیز این عیسی ال کثیر گلزن و وحید امیری دونده و بازیساز هستند که انتخاب‌های یحیی گل‌محمدی برای این بازی خواهند بود. عیسی طی دو هفته اخیر گلزن اول تیمش در دیدارهای حساس بود و برای این بازی نیز امیدوار به گلزنی است.

این بازی ساعت ۱۸ امروز و با قضاوت بنیادی‌فر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی