اختصاص طرح‌های توسعه محله‌ای به شهر ری


اختصاص طرح‌های توسعه محله‌ای به شهر ری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عضو شورای اسلامی شهر تهران درصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارشی درخصوص منطقه ۲۰ گفت: ۱۷۴۸ طرح در محلات تهران در سال گذشته به تصویب شورای شهر تهران رسیده که از این تعداد ۴۳۲ طرح غیر...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عضو شورای اسلامی شهر تهران درصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارشی درخصوص منطقه ۲۰ گفت: ۱۷۴۸ طرح در محلات تهران در سال گذشته به تصویب شورای شهر تهران رسیده که از این تعداد ۴۳۲ طرح غیر مستمر و مابقی مستمر است. اختصاص طرح‌های توسعه محله‌ای به شهر ری

احمد صادقی افزود: با توجه به حضور زائرین حضرت عبدالعظیم حسنی و با توجه به اینکه بیشترین طرح‌های توسعه محله‌ای با ۱۱۹ طرح و اعتبار ۳۷۶ میلیارد تومان در شهر ری وجود دارد، طرح رصد دوم از این منطقه آغاز شد.

عضو شورا گفت: با توجه به تاریخی بودن محدوده شهر ری اجرای تعدادی از طرح‌ها باید با کسب نظر مراجع تاریخی انجام می‌شده که همین موضوع باعث شده رتبه این منطقه به ۱۲ برسد.

احمد صادقی افزود: یکی از مشکلات شهر ری موضوع ترافیک است که با توجه به کم عرض بودن معابر لزوم بحث اجرای طرح‌های ترافیکی را مطرح می‌کند.

عضو شورا گفت: همچنین پیاده راه حرم تا حرم یعنی حرم امامزاده عبدالله تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی باید تکمیل می‌شد که پیگیری این موضوع نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جزییات نام گذاری اتوبانی به نام شهید ابراهیم رییسی