فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس در خان یونس به شهادت رسید


فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس در خان یونس به شهادت رسید

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز «علی حسن غالی» فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را در خان یونس به شهادت رساندند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری صفا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز پنجشنبه «علی حسن غالی» فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و یکی از اعضای شورای نظامی این یگان را به شهادت رساندند.

گردان‌های قدس در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: علی حسن غالی معروف به «ابومحمد» عضو شورای نظامی و مسئول یگان موشکی گردان‌های قدس سحرگاه امروز در عملیات ترور رژیم صهیونیستی در خانیونس در جنوب نوار غزه با تعدادی از همراهانش به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیستی یک آپارتمان مسکونی در شهر حمد در شمال غربی خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند که علاوه بر علی حسن غالی، سه نفر دیگر نیز به شهادت رسیدند.

خبرنگار صفا گزارش داد: جنگنده‌های اشغالگر یک آپارتمان مسکونی را با تعدادی موشک بمباران کردند که منجر به انهدام کامل آن شد.

منابع محلی گزارش دادند: جنگنده‌های صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه 20 اردیبهشت) یک منزل را در شهرک القراره در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند. همچنین یک منزل دیگر متعلق به یک خانواده مصری را در بیت لاهیا در شمال نوار غزه بمباران کردند.

پایان پیام/44

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بحران گوشت حلال چالش جدیدی برای مسلمانان انگلیس