بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای


شین یه اون هنرمند فعال و پرانرژی کره جنوبی است که فعالیتش را از سال ۲۰۱۸ شروع نموده و تا حال حاضر نیز ادامه دارد. او در عرصه هنر در قامت مدل، بازیگر، خواننده، مجری، میزبان و دیجی فعالیت داشته که با کسب افتخارات ارزشمند و محبوبیت و شهرتی چشمگیر، توانسته کارنامه هنری خوب و موفقی را برای خود ایجاد نماید. در این مطلب بیوگرافی شین یه اون را با رشته تحریر در می آوریم.

شین یه اون از بازیگران کره ای جوان و جذاب می باشد که سهم زیادی از شناخته شدنش را به واسطه ی بازی درسریال اینترنتی «ای – تین» و سریال اینترنتی «آن ای – تین ۲» به دست آورده اما با بازی در سریال تلویزیونی «پسر روان سنج» به شهرت رسیده است. این هنرمند دارای ۱۶۸ سانتی متر قد می باشد. در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی شین یه اون آشنا می کنیم.

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

آشنایی با بیوگرافی شین یه اون

شین یه اون هنرپیشه کره ای که در هجدهم ژانویه سال ۱۹۹۸ (۱۳۷۶/۱۰/۲۸) در استان گانگوون کره جنوبی به دنیا آمده است، او فارغ التحصیل رشته بازیگری بوده که فعالیت بازیگری خود را در ۲۰۱۸ شروع و با بازی در «پسر روان سنج» مشهور گردید. از دیگر آثار مهم او می توان به «فراتر از دوستی»، و نیز «خوش آمدی» اشاره داشت. او تنها یک خواهر کوچک تر از خودش دارد.

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

شروع فعالیت هنری با مدل

در ۲۰۱۷ از طرف شرکت معروف «JYP Entertainment» کشف گردید و بعد از تست استعدادیابی توانست به عنوان کارآموز وارد آن شود. وی در این زمان بود که در موزیک ویدئوی «منو بزن» از گروه «Day6» هم حضور یافت. در واقع او فعالتیش را با حضور در عرصه مدلینگ، به عنوان مدل جلد نشریه «کالج فردا ۸۴۰» شروع نمود و بدین وسیله کشف استعداد گردید. او بعد از دستیابی به شناخته شدن و حتی شهرت نیز مدل بودن خود را ادامه داده که از جمله می توان به همکاری های او با «کوکاکولا»، اینسفری»، «الجی» و … اشاره نمود. رقص و آهنگ وی در تبلیغات «CF Daesung MyMac» توانست توجه های زیادی را به خود جلب کند.

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

بازیگری و مشهور شدن

شین یه اون در ۲۰۱۸ در مجموعه تلویزیون «نوجوانان» با نقش اصلی مقابل دوربین رفت که به این وسیله قدم در دنیای بازیگری نهاد و نخستین تجربه اش در این زمینه را به دست آورد. وی پس از یک سال در فصل ۲ همین سریال، با همان نقش اصلی خود حضور یافت، یه اون در سریال تلویزیونی «پسر روان سنج» با نقش اصلی نیز مقابل دوربین رفت که در این حضور با «پارک جین یونگ» همبازی بود. این هنرمند تجربه حضور در جلوی دوربین سینما را نیز با بازی در فیلم سینمایی «راز ناگفتنی ۲۰۲۳» به دست آورد.

در ۲۰۲۰ شین در سریال پر مخاطب خوش آمدی با نقش اصلی جلوی دوربین رفت که توانست شهرتی فراتر از مرزهای کشورش و شهرت داخلی به دست بیاورد. پس از این دستیابی به شهرت بین المللی اش، در سال ۲۰۲۲ در سریال معروف «سلول های یومی» و «انتقام سوم شخص» و نیز سریالی به اسم «داستان عاشقانه محققان گل» در سال ۲۰۲۳ به بیشترین میزان از محبوبیت و شهرت خود رسید.

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

فعالیت در موسیقی

خانم هنرمند در ۲۰۲۰ آهنگ سریال «خوش آمدی» به اسم «ستاره دنباله دار» اجرا نمود و همچنین در ۲۰۲۱ در آهنگی به اسم لا رز «La Rose» از خواننده مطرح «یونهو» با وی همکاری داشته و در موزیک ویدیوی این آهنگ نیز بازی کرد.

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

اجرا

شین یه اون در ۲۰۲۰ به همراه «جا اون وو» و نیز «یونهو» میزبان فستیوال «جشنواره آهنگ KBS» بودند. وی از ماه جولای ۲۰۱۹ – ماه جولای ۲۰۲۰ با بومین از گروه «بچه طلایی» به عنوان میزبان برنامه موسیقی میوزیک بنک برگزیده گردید، از ماه نوامبر سال ۲۰۲۰۱ – جولای سال ۲۰۲۲ نیز به عنوان مجری برنامه رادیویی «افزایش صدا» حضور داشت.

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

معرفی آثار شین یه اون

با اینکه فقط زمان کمی از شروع فعالیتش سپری می شود، جایزه های بسیاری همچون «برترین تازه کار فستیوال جوایز مدل آسیا»، «برترین هنرپیشه زن جدید جشنواره درام KBS به خاطر سریال خوش آمدی»، «برترین زوج هنرپیشه جشنواره سرگرمی KBS با چوی بومین به خاطر برنامه بانک موسیقی» را توانست کسب کند که از دستاوردهای چشمگیری محسوب می شوند. گفتنی است شین در ۲۰۱۹ نیز به عنوان سفیر بیست و یکمین فستیوال بین المللی پویانمایی بوچون برگزیده گردید.

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

سریال تلویزیونی (بازیگری)

  • «پسر روان سنج» در سال ۲۰۱۹
  • «خوش آمدی» در سال ۲۰۲۰
  • «فراتر از دوستان» در سال ۲۰۲۰
  • «درام ویژه-تاثیر یک شب بر خداحافظی» در سال ۲۰۲۱
  • «سلول های بومی» در سال ۲۰۲۲

سریال اینترنتی(بازیگری)

  • «آی-تین» در سال ۲۰۱۸
  • «آی- تین ۲» در سال ۲۰۱۹
  • «پلیس های تازه کار» در سال ۲۰۲۲
  • «افتخار»

برنامه تلویزیونی و جشنواره(مجری گری و میزبانی )

  • «بانک موسیقی» در سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰
  • «جشنواره آهنگ KBS» در سال ۲۰۲۰

موزیک ویدئو

  • «منو بزن» در سال ۲۰۱۸
  • «درست» در سال ۲۰۱۹ با همکاری SOLE

ترانه (خوانندگی)

  • همکاری با یونهو در آهن «لا رز» در سال ۲۰۲۱
  • موسیقی متن یا همان ساندترک «شهاب» در سال ۲۰۲۱

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

شین یه اون از بازیگران و مدل های موفق کره ای است که البته میزان زیادی از شهرتش را جدای از فعالیت های مدلینگ و سایر فعالیت های هنری اش مدیون بازی در سریال ها و فیلم های خود به خصوص پسر روان سنج و به تازگی در سال ۲۰۲۳ سریال «داستان عاشقانه محققان گل» می باشد. شایعه هایی مبنی بر حضورش در گروه موسیقی دخترانه شرکت «JYP» شنیده می شد که بعدا از طرف خود این هنرمند رد گردید. و اما برای آشنایی با «کیم هی سان» و «شین سه کیونگ» بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غافل‌گیری جدید اپل برای طرفدارانش؛ عرضه آیپد پرو 2024 با تراشه M4 و طعم هوش مصنوعی!