جیمز وولز: لوگان سرجنت باید پیوستگی بیشتری داشته باشد


فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک ویلیامز جیمز وولز به لوگان سرجنت هشدار داده است که پس از شروع دشوار در فصل 2023 باید بتواند در ادامه پیوستگی عملکردی بیشتری از خود نشان دهد. جیمز وولز معتقد است که سرجنت قطعاً سرعت لازم برای فرمول یک را دارد. با...

فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک ویلیامز جیمز وولز به لوگان سرجنت هشدار داده است که پس از شروع دشوار در فصل 2023 باید بتواند در ادامه پیوستگی عملکردی بیشتری از خود نشان دهد.

جیمز وولز معتقد است که سرجنت قطعاً سرعت لازم برای فرمول یک را دارد. با این حال، این مدیر بریتانیایی فکر می‌کند که راننده آمریکایی باید بیشتر بر روی ثبات عملکردی تمرکز کند تا عملکرد هم تیمی‌اش یعنی الکس آلبون.

وولز در مورد شرایط موجود گفت:

لوگان اینجاست به این دلیل که سریع است و می تواند نتیجه آوری کند. اما او باید اوضاع را تحت کنترل خود در بیاورد و بدون اشتباه به نتیجه برسد.

او در هر دو تعیین خط باکو، به مرحله دوم رسید. این پیوستگی است و همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

تلاش برای مطابقت با سرعت آلبون

الکس آلبون هم تیمی سرجنت در حال گذراندن چهارمین فصل خود در فرمول یک است. این راننده تایلندی برای سه تیم رانندگی کرده است. در حال حاضر در تیم ویلیامز نیز عملکرد خوبی دارد و وولز می گوید:

من انتظار ندارم که او(لوگان) مطابق با سرعت الکس رانندگی کند. همچنین او (الکس) یک سابقه مسابقه ای داشته است که (لوگان) اصلا حضور نداشته است.

اما حتی در میامی با این که از عملکرد خود ناامید بود اما فقط سه دهم بین او و الکس در مرحله اول تعیین خط وجود داشت. با حضور هفت ماشین، سه دهم واقعا فاصله نزدیکی بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قدردانی حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها