ساخت هتل 30 طبقه در ولنجک قانونی است


ساخت هتل 30 طبقه در ولنجک قانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران درخصوص نامه سازمان بازرسی به وزیر راه و شهرسازی و رئیس شورای عالی معماری و شهرسازی، شهردار تهران و وزیر کشور برای توقف عملیات احداث هتل ۳۰ طبقه در ولنجک گفت: مقدمات کار این هتل...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران درخصوص نامه سازمان بازرسی به وزیر راه و شهرسازی و رئیس شورای عالی معماری و شهرسازی، شهردار تهران و وزیر کشور برای توقف عملیات احداث هتل ۳۰ طبقه در ولنجک گفت: مقدمات کار این هتل به درخواست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وقت در سال ۱۳۹۶ انجام شد و با درخواست سازمان ملی زمین و مسکن، زمین برای ایجاد کاربری هتل را اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به بخش غیردولتی واگذار کرده است. ساخت هتل 30 طبقه در ولنجک قانونی است

محمود فاطمی عقدا با تأکید بر اینکه این هتل در ادامه سیاست‌های دولت برای حمایت از گردشگری ساخته می‌شود، افزود: زمین هتل با کاربری مسکونی را دولت به بخش خصوصی واگذار کرده و چند سال معطل باقی مانده بود و در نهایت اواخر سال ۱۴۰۰، کمیسیون ماده پنج به پرونده رسیدگی کرد.

رئیس کمیسیون ماده ۵ با اعلام اینکه مأموریت ذاتی کمیسیون ماده پنج تغییر کاربری است، گفت: تغییر کاربری مسکونی به خدمات و برعکس در این کمیسیون بررسی می‌شود؛ بنابراین کمیسیون ماده پنج به هیچ عنوان کار خلاف قانون انجام نداده و به وظایف قانونی خود عمل کرده و اقدامی بجا انجام داده است، زیرا کمیسیون وظیفه دارد دولت را در دستیابی به اهداف و برنامه‌ها برای توسعه گردشگری یاری دهد.

محمود فاطمی عقدا همچنین گفت: با توجه به اینکه مصوبه این هتل بر اساس رعایت تمام ضوابط قانونی و مقررات بوده، تحت هیچ شرایطی ابطال نشده و فقط متوقف شده است.

رئیس کمیسیون ماده ۵ با بیان اینکه کمیسیون ماده پنج مواردی را که نیاز به تصمیم‌گیری در شورای عالی معماری و شهرسازی داشته باشد به این شورا ارسال می‌کند، گفت: مصوبه این هتل نیز به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شده است؛ ما در مجمع موارد را اطلاع می‌دهیم که اگر ایرادی طبق قانون دیده شد به ما اعلام کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

داستان عوارض واکسن آسترازنکا چه بود؟