لیست کشورهایی که سفر به آن ها با اتوبوس بهتر از هواپیماست


پایانه ها یکی از بزرگ ترین، با تجربه ترین و شناخته شده ترین شرکت ها و...
پایانه ها یکی از بزرگ ترین، با تجربه ترین و شناخته شده ترین شرکت ها و مراکز فروش بلیط اتوبوس های داخلی و خارج از کشور می باشد که طی چندین سال موفقیت خود در ارائه خدمات با کیفیت موفق به جلب رضایت مشتریان و مسافران عزیز شده است.
سفر به کشور ها و دیگر مناطق جهان همیشه یکی از بهترین تفریح هایی است که آدم ها از زمان پیدایش اولین انسان در دنیا همیشه به آن علاقه ی خاصی داشته اند.

سفر کردن به کشور های دیگر، آشنایی با فرهنگ و رسم و رسوم دیگر مناطق دنیا، تجربه استفاده از خدمات دیگر کشور ها، غذا ها و خورد و خوراکشان، خرید کردن و سوغاتی گرفتن و ... همه و همه باعث می شود که انسان عاشق سفر کردن به مناطق دور دست و خارج از کشور خود باشد.

در این مقاله، پایانه ها، یکی از بزرگ ترین، با کیفیت ترین و با تجربه ترین مراکز ارائه بلیط اتوبوس های VIP و با کیفیت قصد دارد برخی از مناطق و کشور هایی که می توان با استفاده از اتوبوس به آنها سفر کرد، و حتی شاید سفر با اتوبوس به این مناطق بهتر هم باشد را به شما عزیزان معرفی کند.

اما قبل از هر چیزی بیایید کمی با پایانه ها آشنا شویم.

پایانه ها، قطب اصلی سیر و سفر با اتوبوس

پایانه ها یکی از شناخته شده ترین مراکز و شرکت های فروش بلیط اتوبوس ارزان در ایران می باشد که خدمات خود را در سر تا سر ایران و حتی خارج از کشور ارائه می کند. این شرکت با اکثر شرکت های اتوبوس رانی دارای قرارداد می باشد و بهترین و استاندارد ترین اتوبوس های کشور را در اختیار مسافران عزیز قرار می دهد.

لیست کشورهایی که سفر به آن ها با اتوبوس بهتر از هواپیماست

از جمله مهم ترین خدمات این شرکت، فروش بلیط اتوبوس کشور های خارجی است که در ادامه به برخی از پر طرفدار ترین آنها میپردازیم:

- ایرانی پسند ترین کشور، ترکیه

اولین و یکی از بهترین کشور ها برای سفر با اتوبوس ترکیه است. این کشور که در همسایگی شرق ایران قرار دارد، به دلیل سه شهر بزرگ استانبول و آنکارا، و همچنین شهر ترازبون به یکی از جذاب ترین مقاصد مسافرتی ایرانیان تبدیل شده است که هر ساله تعداد بسیاری از افراد به آن مسافرت میکنند.

ترکیه همیشه یکی از اصلی ترین و جذاب ترین کشور های دنیا برای ایرانیانی بوده است که میخواستند به کشور های دیگر سفر کنند و تجربه ی لذت بخشی داشته باشند. نزدیک بودن و همسایگی کشور ترکیه، آداب و رسوم و فرهنگ و دین مذهب مشابه از دلایل اصلی جذابیت این کشور برای ایرانیان میباشد.

این کشور دارای چهار نوع آب و هوا میباشد که شامل مدیترانه ای، کوهستانی، خشک قاره ای و در مناطق سواحل دریای سیاه که دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدل می باشد.

همچنین خوراک و غذا های ترکیه از جذاب ترین غذا های دنیا بخصوص برای ایرانیان هستند و تا حد زیادی مناسب سلیقه و مزاج ما ایرانیان است.

شما عزیزان می توانید همین حالا با مراجعه به وب سایت پایانه ها، ارزان ترین بلیط های اتوبوس به مقاصد زیر را خریداری نمایید:

بلیط اتوبوس تهران ترازبونبلیط اتوبوس تهران آنکارابلیط اتوبوس تهران استانبولبلیط اتوبوس تبریز آنکاراو بلیط اتوبوس تبریز استانبول

- گرجستان، سرزمین جادویی در همسایگی ایران

گرجستان یکی دیگر از مراکز اصلی توریستی دنیاست که در چند سال گذشته با معرفی مناطق گردشگری خود توانسته است از پتانسیل های خود به خوبی استفاده کند و صنعت گردشگری خود را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

این کشور به جرات یکی از جذاب ترین مقاصد برای سفر کردن است و در بدو ورود به این کشور، احساس می کنید به دنیای دیگری پا گذاشته اید. این کشور همچنین به دلیل عدم نیاز ویزا برای ایرانیان، اخیرا بعد از ترکیه به یکی از مقاصد اصلی مسافران ایرانی تبدیل شده است.

آب و هوای کشور گرجستان به جرات یکی از دلپذیر ترین آب و هواهای دنیاست، و به وسیله ی کوه های میان مرزی از ورود هوای سرد روسیه که در مرز این کشور قرار دارد جلوگیری می شود.

سواحل حیرت انگیز باتومی دریای سیاه، تاریخ و معماری غنی این کشور، جشن ها و مراسم هایی که در گرجستان برگزار می شوند از دیگر دلایلی است که افرادی که به این کشور سفر کرده اند معتقدند هر کسی باید یکبار تجربه ی سفر به این کشور را داشته باشد.

- ارمنستان، ارزان ترین سفر زمینی

دیگر کشوری که می تواند یکی از بهترین گزین ها برای سفر خارجی با اتوبوس باشد کشور ارمنستان است. متاسفانه بسیاری از توریست ها و افرادی که قصد مسافرت دارند این کشور را نادیده می گیرند، در حالی که ارمنستان می تواند تجربه یکی از جذاب ترین سفر های عمرتان را برای شما پدید بیاورد!

اما ارمنستان چه دارد که باعث می شود تا این حد سفر به آن جذاب باشد:

اولین کشور مسیحی دنیا: شاید اولین بار است که این را می شنوید اما ارمنستان اولین کشور مسیحی دنیاست. همین باعث می شود که مکان های تاریخی و کلیسا های باستانی و جذاب بسیاری در آن وجود داشته باشد.بوی غذا های لذیذ و دلچسب ایروان: شاید اولین چیزی که در گشت و گذار در ایروان، پایتخت این کشور توجه شما را جلب کند بوی هوس برانگیز و دلچسب غذا هایی باشد که در رستوران ها، بخصوص رستوران های خیابانی این شهر به مشام می رسد.چشم انداز کوه آرارات: چشم انداز کوه آرارات که به نوعی نماد قدرت ارمنستان است یکی از چشم نواز ترین مناظری است که توریست ها و گردش گران را ساعت ها به تماشا وا می دارد. این کوه که در تمام فصل های سال زیبایی اش شما را متحیر می کند از قدیم برای مردم این کشور نماد سرزمین مادری بوده است.طولانی ترین روپ وی (Ropeway) دنیا: ارمنستان طولانی ترین روپ وی دنیا را دارد که طول آن برابر با 5800 متر است، و شما را به عبادتگاه تاتو (Tatev) که یکی از با شکوه ترین عبادتگاه های مربوط به قرون وسطی این کشور است می رساند.

شما عزیزان می توانید همین حالا بلیط اتوبوس تهران ایروان و یا هر مبدا دیگری به ایران را از طریق وب سایت پایانه ها خریداری کنید.

- عراق، یکی از بزرگ ترین مقاصد زیارتی

کشور عراق یکی از اصلی ترین مقاصد زیارتی برای ایرانیان و تقریبا تمام مسلمانان جهان به حساب می آید، و هر ساله میلیون ها مسلمان در مراسم هایی مثل محرم و اربعین از کشور خود به عراق مسافرت می کنند.

اما عراق تنها یک مرکز زیارتی نیست. این کشور صاحب یکی از قدیمی ترین و باستانی ترین تمدن های دنیا می باشد و مراکز دیدنی و جاذبه های توریستی بسیار زیادی در آن وجود دارد که برخی از آنها را با شما عزیزان مرور می کنیم.

یکی از عجایب هفتگانه، بابل: بابل یکی از مشهور ترین شهر های جهان است که بیش از 4 هزار سال قدمت داشته و در مرکز بین النهرین قرار دارد. این شهر یکی از سرآغاز های تمدن بشری در حدود دو هزار و سیصد سال قبل از تولد مسیح بوده است.زیگورات اور: زیگورات اور کهن ترین زیگورات بین النهرین است که در شهر اور (عراق کنونی) قرار دارد و دارای قدمت چهار هزار و صد ساله می باشد. زیگورات ها معابد هرمی شکل بزرگ و عظیمی هستند که در بالای آنها معمولا معابدی ساخته می شدند. زیگورات اور نیز معبد شاهزاده نانا می باشد که حامی شهر اور بوده است.قصر عباسی بغداد: قصر عباسی بغداد یکی از زیبا ترین و با شکوه ترین بنا های تاریخی در عراق است. این قصر عظیم، آخرین بنای ساخته شده توسط سلسله ی عباسی می باشد که در مرکز شهر و مشرف به رودخانه ی دجله می باشد.

همچنین همانطور که همه ی ما می دانیم، مراکز زیارتی بسیار ارزشمندی همچون حرم امام علی (ع)، حرم امام حسین (ع)، حرم کاظمین که در آن حرم حضرت موسی بن جعفر (ع) و حضرت محمد جواد (ع) قرار دارد نیز در این کشور واقع شده است.

علاوه بر این حرم ها، حرم سامرا نیز در عراق واقع شده است که آرامگاه بزرگوارانی همچون علی بن محمد(ع) امام دهم، حسن بن علی(ع) امام یازدهم که به امام حسن عسکری معروف هستند، نرجس خاتون مادر حضرت مهدی(عج) و حکیمه خاتون که دختر امام محمد بن علی التقی (ع) و خواهر امام علی بن محمد(ع) در این حرم واقع شده است.

پایانه ها یکی از اصلی ترین شرکت ها فروش بلیط اتوبوس به عراق می باشد، و شما عزیزان می توانید بلیط اتوبوس تهران سلیمانیه، بلیط اتوبوس تهران اربیل و بلیط اتوبوس نجف و کربلا را همین حالا از با کمترین و به صرفه ترین قیمت خریداری نمایید.

لیست کشورهایی که سفر به آن ها با اتوبوس بهتر از هواپیماست

با پایانه ها سفر کنید

پایانه ها، مرکز فروش بلیط ترمینال تهران، یکی از بزرگ ترین، با تجربه ترین و شناخته شده ترین شرکت ها و مراکز فروش بلیط اتوبوس های داخلی و خارج از کشور می باشد که طی چندین سال موفقیت خود در ارائه خدمات با کیفیت موفق به جلب رضایت مشتریان و مسافران عزیز شده است.

شما عزیزان نیز می توانید جهت خرید بلیط اتوبوس ارزان قیمت، همین حالا با مراجعه به وب سایت ما و انتخاب مقصد و مبدا، در کمترین زمان و تنها با چند کلیک ساده بلیط خود را خریداری فرمایید.

در نهایت، از همه شما دوستان گرامی بابت مطالعه ی این مقاله متشکریم و امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته