تبدیل گرمخانه بانوان در شوش به تالار عروسی


تبدیل گرمخانه بانوان در شوش به تالار عروسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به درخواست‌های کسبه و اهالی محلات شوش و هرندی برای انتقال گرمخانه بانوان از بوستان شوش به جایی دیگر گفت: با توجه به شکایات مردمی دربارع پخش‌شدن و افزایش آسیب‌های اجتماعی در بوستان...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به درخواست‌های کسبه و اهالی محلات شوش و هرندی برای انتقال گرمخانه بانوان از بوستان شوش به جایی دیگر گفت: با توجه به شکایات مردمی دربارع پخش‌شدن و افزایش آسیب‌های اجتماعی در بوستان شوش مقرر شد گرمخانه بانوان بوستان شوش به تالار برگزاری مراسم با عنوان تالار «یاس» تغییر کاربردی دهد. تبدیل گرمخانه بانوان در شوش به تالار عروسی

امیر یزدی افزود:این تالار با حداقل هزینه‌ها در اختیار اقشار کم‌برخوردار قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۲ گفت: با این اقدام هم خانواده‌ها بهتر می‌توانند از فضای بوستان برای تفریح و گذران اوقات فراغت خود و فرزاندانشان استفاده کنند و هم زیرساخت‌های حوزه اجتماعی منطقه با راه‌اندازی این تالار افزایش می‌یابد.

امیر یزدی از راه‌اندازی مددسرایی برای بانوان در خیابان ۱۷ شهریور هم خبر داد و گفت: با اقدامات عمرانی، مددسرای بانوان از بوستان شوش به خیابان ۱۷ شهریور منتقل شد.

شهردار منطقه ۱۲ با بیان این نکته که مددسرای خیابان ۱۷ شهریور به علت قرارگرفتن در بافت مسکونی و جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی در محله‌ای پرتردد نمی‌تواند پذیرای هر نوع مددجویی باشد، افزود: مددجویان مقیم در بوستان شوش، اعم از بی‌سرپناهان و زنان بدسرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی پس از غربال‌گری و تفکیک در مددسرای خیابان ۱۷ شهریور پذیرش می‌شوند و دیگر افراد مانند معتادان متجاهر را سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به دیگر مراکز تابعه این سازمان منتقل خواهد کرد.

امیر یزدی گفت: پس از پایان مراحل آماده‌سازی و بهسازی فضای درونی و بیرونی ساختمان و تجهیز آن، این ساختمان برای پذیرش، اقامت، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری مددجویان به سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تحویل داده شد که این سازمان نیز این مددسرا را برای انجام این برنامه‌ها در اختیار مؤسسه نوید همراز ایرانیان با مجوز سازمان بهزیستی قرار داده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟