­7 شهردخت در پایتخت پذیرای دختران جوان


­7 شهردخت در پایتخت پذیرای دختران جوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در حاشیه آیین افتتاح یک شهردخت و سالن کنفرانس در بوستان بانوان منطقه ۱۹ و دو شهردخت در مناطق ۶ و ۲۰ در پنجاه و پنجمین پویش امید و افتخار گفت: قبل از این فقط یک مجموعه شهردخت در...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در حاشیه آیین افتتاح یک شهردخت و سالن کنفرانس در بوستان بانوان منطقه ۱۹ و دو شهردخت در مناطق ۶ و ۲۰ در پنجاه و پنجمین پویش امید و افتخار گفت: قبل از این فقط یک مجموعه شهردخت در منطقه ۶ داشتیم و امروز نیز در مناطق ۱۹ و ۲۰ مجموعه شهر دخت را افتتاح کردم و در منطقه ۶ نیز شهردخت ۲ به بهره برداری رسید. ­7 شهردخت در پایتخت پذیرای دختران جوان

مریم اردبیلی افزود: در منطقه ۸ هم مجموعه‌ای بود که کاربری خیریه داشت و آن را تغییر کاربری انجام دادیم و به شهردخت تبدیل کردیم، همچنین یک شهردخت در منطقه ۲ به لحاط پیمانکار و کارکرد قابلیت افتتاح داشت، اما به دلیل مشکلات ایمنی امروز افتتاح نمی‌شود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه از امروز ۷ شهردخت در شهر تهران پذیرای دختران است، افزود: امید این است که طبق برنامه، زیرساخت شهردخت را در سال‌های آتی بر عهده مناطق بگذاریم.

مریم اردبیلی گفت: در واقع شهردخت فضا‌های ویژه فعالیت‌ها و پاتوق کنش‌های دخترانه است و فعالیت‌های نوآورانه شهری را پیگیری می‌کند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نوجوان 15 ساله اطلاعات بانکی 1300 نفر را سرقت کرد