«ماه دُخت»، روزی برای دختران در بوستان بهشت مادران


«ماه دُخت»، روزی برای دختران در بوستان بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ویژه برنامه «ماه دُخت» روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در بوستان بهشت مادران از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود. این برنامه همراه با موسیقی، مولودی، نمایش، سرود، میز‌های مشاوره و گفت‌وگوی آزاد، بازی‌های تعاملی و کارگاه‌های هنری...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ویژه برنامه «ماه دُخت» روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در بوستان بهشت مادران از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود.
این برنامه همراه با موسیقی، مولودی، نمایش، سرود، میز‌های مشاوره و گفت‌وگوی آزاد، بازی‌های تعاملی و کارگاه‌های هنری و با شعار «آینده شبیه توست» اجرا می‌شود.
علاقمندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به بوستان بهشت مادران واقع در بزرگراه شهید حقانی (جنوب به شمال)، بعد از بزرگراه شهید سلیمانی، ابتدای خیابان کاویان مراجعه کنند.
«ماه دُخت»، روزی برای دختران در بوستان بهشت مادران
دریاچه شهدای خلیج فارس فردا میزبان جشن بزرگ روز دختر است.
در ادامه برنامه‌های ویژه روز دختر شهردار منطقه ۲۲ هم از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: این مراسم بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر فردا از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس و در جوار قبور متبرک شهدای گمنام این مجموعه برگزار خواهد شد.
حمیدرضا حاجوی گفت: در ادامه همچنین راه اندازی و آغاز بکار قرارگاه فرهنگی شهید مدافع حرم شهید جواد الله کرم را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی در دریاچه شهدای خلیج فارس در روز میلاد حضرت معصومه (س) عنوان کرد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟