بارش‌های رگباری و وقوع آبگرفتگی در 4 استان غربی کشور


بارش‌های رگباری و وقوع آبگرفتگی در 4 استان غربی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرتضی مرادی پور گفت: روز چهارشنبه با هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ورود جبهه جدید بارشی به کشور و وقوع بارش‌های رگباری بهاره در روز‌های شنبه و یکشنبه، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه در استان‌های غربی، امدادگران...

بارش‌های رگباری و وقوع آبگرفتگی در 4 استان غربی کشوربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرتضی مرادی پور گفت: روز چهارشنبه با هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ورود جبهه جدید بارشی به کشور و وقوع بارش‌های رگباری بهاره در روز‌های شنبه و یکشنبه، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه در استان‌های غربی، امدادگران هلال‌احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.

معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر افزود: عصر دیروز در استان اردبیل با آبگرفتگی معابر در شهرستان‌های مشکین شهر و گرمی رو به رو بودیم که امدادگران هلال احمر مشغول امدادرسانی به متاثرین از این آبگرفتگی شدند.

وی ادامه داد: درپی آبگرفتگی در شهرستان‌های اهر و کلیبر در استان آذربایجان شرقی، شهرستان تکاب در استان آذربایجان غربی و سرابله در ایلام، امدادگران هلال احمر اقدام به تخلیه آب چند باب منزل مسکونی در این استان‌ها کردند.

مرادی پور گفت: هموطنان با توجه به بار‌ش ناگهانی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، از اتراق در کنار و در مسیر رودخانه‌ها جدا خودداری کنند. همچنین اطلاع از وضعیت آب و هوا، وضعیت جاده‌ها، رعایت توصیه‌های ایمنی برای اطمینان از وضعیت خودرو و داشتن لوازم اضطراری برای عبور از جاده‌های لغزنده را برای حفظ سلامت خود و سایر سرنشینان خودرو جدی بگیرند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟