حمایت مستمر سازمان زیباسازی از کتاب و کتابخوانی


حمایت مستمر سازمان زیباسازی از کتاب و کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران در بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن حضور در غرفه این سازمان در نمایشگاه، بر حمایت همه جانبه و مستمر از حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد. رضا صیادی گفت:سازمان...

حمایت مستمر سازمان زیباسازی از کتاب و کتابخوانیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران در بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن حضور در غرفه این سازمان در نمایشگاه، بر حمایت همه جانبه و مستمر از حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.
رضا صیادی گفت:سازمان زیباسازی به رسم هرساله و همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با اکران‌های فرهنگی تبلیغات این رویداد در سازه‌های فرهنگی و تبلیغاتی شهر و همچنین با فضاسازی محیطی و تامین مبلمان شهری حامی بزرگترین رویداد بین المللی کتاب کشور بوده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران بیان کرد: ساخت نشان‌های هنری مرتبط با کتاب و کتابخوانی، استفاده از سازه‌های تبلیغاتی هوشمند با بهره گیری از کی یو آر کد جهت معرفی کتاب و نویسندگان صاحب نام داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های حمایتی سازمان در اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نوجوان 15 ساله اطلاعات بانکی 1300 نفر را سرقت کرد