سونودا: توانستم دوباره فکر کنم که فرمول یک چقدر برای من ارزش دارد


فرمول یک ایران – یوکی سونودا در سال سوم موتوراسپرت خود می گوید که فقط اکنون متوجه شده است که مسابقه دادن در فرمول یک برای او چقدر ارزش دارد. یوکی سونودا در هفته‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد اما نه به خاطر فرمول یک. پس از...

فرمول یک ایران – یوکی سونودا در سال سوم موتوراسپرت خود می گوید که فقط اکنون متوجه شده است که مسابقه دادن در فرمول یک برای او چقدر ارزش دارد.

یوکی سونودا در هفته‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد اما نه به خاطر فرمول یک. پس از لغو مسابقه امیلیا رومانیا در سال 2023، سونودا به خیابانها آمد تا به شهروندان سیل زده آن منطقه کمک کند:

من بیشتر اهمیت میدم، بسیار بیشتر از آنچه که در سالهای قبل احساس می کردم، اهمیت می دهم و لذت می برم.

راننده ژاپنی تا سپتامبر 2022 از سرنوشت سال 2023 خود خبر نداشت. او گفت که در این مدت قادر به خوابیدن نبود و این حس “خستگی”، به هیچ وجه در مسابقه به او کمکی نکرده است:

تیم قرارداد من را اعلام نکرده بود و من هم نمی دانستم چه اتفاقی برایم رخ می دهد،به معنای واقعی کلمه هیچ کنترلی روی اوضاع نداشتم.

یوکی سونودا در این فصل عملکرد به مراتب بهتر و پیوسته تری دارد و با این خودروی نه چندان مناسب آلفاتاوری تا به اینجای کار جای انتقادی برای خود به جا نگذاشته است.

سونودا شرایط فعلی خود را به وضعیت سلامت روان خود مرتبط می داند و می گوید:

بنابراین من توانستم دوباره فکر کنم که فرمول یک و موتوراسپرت چقدر برای من مهم و ارزشمند است. من می خواهم که از مسابقه دادن لذت ببرم و با تمام قدرت حاضر شوم. اگر در چنین حالتی شکست بخورم، حداقل قادر هستم که با حداکثر توانایی خود در مسابقات حاضر شوم که این خودش کمک حال من است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره سوسانو بعد از گذشت 18 سال این شکلی شد!