هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ احتمال بارش رگبارهای بهاری


هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ احتمال بارش رگبارهای بهاری

اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند افزایشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دمای بالای ۳۰ درجه سلسیوس در ۲۰ شهر استان، اظهار داشت: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۹ درجه سلسیوس بالای صفر امروز گرم‌ترین نقطه استان است.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش بین ۲ تا سه درجه گرم‌تر می‌شود، افزود: بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۲ درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز آسمان استان صاف است و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید انتظار می‌رود، گفت: از شامگاه فردا چهارشنبه تا اواسط شنبه ۶ خرداد با گذر امواج ناپایدار، تشدید سرعت باد، افزایش پوشش ابر و رگبار پراکنده بهاری و رعدوبرق محتمل است و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در برخی مناطق شمال و شرق استان خیزش گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

امینی خاطرنشان کرد: اوج فعالیت سامانه در روز جمعه و در مناطق غربی استان خواهد بود و بارش‌های بهاری را در کلانشهر اصفهان نیز در روز جمعه انتظار داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم