بیشترین تعداد ساختمان‌های ناایمن در منطقه 12 تهران


بیشترین تعداد ساختمان‌های ناایمن در منطقه 12 تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عضو شورای شهر تهران گفت: بیشترین ساختمان‌های ناایمن در تهران در مناطق ۱۲ به علت بافت تاریخی و تجاری و همچنین گستردگی و وجود مراکز صنعتی قرار دارد. مهدی عباسی با بیان اینکه ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران فقط از نظر...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عضو شورای شهر تهران گفت: بیشترین ساختمان‌های ناایمن در تهران در مناطق ۱۲ به علت بافت تاریخی و تجاری و همچنین گستردگی و وجود مراکز صنعتی قرار دارد. بیشترین تعداد ساختمان‌های ناایمن در منطقه 12 تهران

مهدی عباسی با بیان اینکه ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران فقط از نظر ایمنی در برابر آتش سوزی ارزیابی شده بود، گفت: مالکان به علت مسائل حقوقی و مسائل پیچیده فنی و اقتصادی، ایمن سازی را با کندی مواجه کردند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران افزود: خوشبختانه با همکاری و پیگیری همکاران ما در شهرداری و اقدام و ورود بسیار موفق و جدی مجموعه قضایی کشور به ویژه دادستانی اخطار‌های لازم به ویژه به ساختمان‌های دولتی داده شد.

مهدی عباسی گفت: با اقدامات صورت گرفته تعداد ساختمان‌های ناایمن شهر از ۱۲۹ به ۹۵ واحد رسید و امیدواریم به زودی این گزارش را ارائه دهیم که این ۱۲۹ ساختمان از ساختمان‌های ایمن شهر هستند و مشکلی از برای تردد شهروندان به این اماکن وجود نخواهد داشت.

عضو شورا با بیان اینکه بر اساس قانونی که در شورا مصوب شده سازمان آتش نشانی تکالیف دوره‌ای برای بازدید و بررسی ساختمان‌ها دارد، افزود: علاوه بر بررسی‌های لازم، اخطار داده می‌شود و زمانی که به شرایط بحرانی می‌رسند اقدامات لازم را برای رفع خطر انجام می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی