کلاهبرداری از شهروندان با ارائه چک و تراول جعلی


کلاهبرداری از شهروندان با ارائه چک و تراول جعلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد گودرزی گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید در سایت‌های اینترنتی و ارائه چک جعلی در محله یوسف آباد تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم یا متهمان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۵...

کلاهبرداری از شهروندان با ارائه چک و تراول جعلیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد گودرزی گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید در سایت‌های اینترنتی و ارائه چک جعلی در محله یوسف آباد تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم یا متهمان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۵ این محل بر عهده گرفتند.

­رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به دست آوردند متهمان اقدام به پخش چک‌های جعلی کرده و بدین ترتیب از کاربران فضای مجازی و مالباختگان کلاهبرداری می‌کنند.

­وی گفت: ماموران پلیس در یک عملیات منسجم درحالی که متهمان در حال خرید یک دستگاه تلفن همراه با چک جعلی بودند، دستگیر شدند.

­این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازدید از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی چک، اسکناس و مدارک هویتی جعلی کشف شد، افزود: متهمان ۵۷ و ۵۹ ساله در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان با ارائه چک و اسکناس جعلی اعتراف کردند.

­سرهنگ گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | گاف جنجالی برخی خبرگزاری‌ها؛ افشای پشت پرده خبر ساخت سریال از امیر تتلو توسط BBC ...