دستگیری عامل اصلی درگیری دسته جمعی در محله نواب


دستگیری عامل اصلی درگیری دسته جمعی در محله نواب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: بامداد سوم خرداد ماه، درپی اعلام درگیری دسته جمعی در محله نواب و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم سریعا عملیات کلانتری ۱۰۸ پلیس پیشگیری تهران در محل حاضر شدند. ­وی با بیان اینکه...

دستگیری عامل اصلی درگیری دسته جمعی در محله نواببه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: بامداد سوم خرداد ماه، درپی اعلام درگیری دسته جمعی در محله نواب و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم سریعا عملیات کلانتری ۱۰۸ پلیس پیشگیری تهران در محل حاضر شدند.

­وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی شرور با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری هستند، افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با شلیک چند تیر هوایی متهمان را خلع سلاح و دستگیر کردند.

­این مقام انتظامی افزود: در این عملیات پلیسی عامل اصلی درگیری دستگیر و ۲ قبضه سلاح سرد از وی کشف شد و متهم برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال داده شد.

­سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، گفت: پرونده و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا، دختربچه گمشده گلستانی زنده پیدا شد + فیلم