کشف 10 فقره زورگیری با تهدید سلاح سرد


کشف 10 فقره زورگیری با تهدید سلاح سرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد گودرزی گفت: شب سوم خرداد ماه عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران در حال گشت زنی در محدوده خیابان باهنر تهران بودند که به یک موتورسیکلت تکرو که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت...

کشف 10 فقره زورگیری با تهدید سلاح سردبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد گودرزی گفت: شب سوم خرداد ماه عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران در حال گشت زنی در محدوده خیابان باهنر تهران بودند که به یک موتورسیکلت تکرو که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

­وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور می‌شود و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه می‌کند که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شده و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری می‌شود.

­این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر شده و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد که از آن برای زورگیری استفاده می‌کرد کشف می‌شود.

­رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: متهم ۳۶ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی می‌فروخت.

­سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت گفت: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی شد و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ می دانستید که این دختر همسر شهرام کاشانی بوده است!