ویدئو/ لیندا کیانی این گونه ژست می‌گیرد!


ویدئو/ لیندا کیانی این گونه ژست می‌گیرد!

ویدئوی کوتاهی از حضور لیندا کیانی در یکی از کنفرانس‌های خبری جشنواره فیلم فجر منتشر شده است. به گزارش وقت صبح، در این ویدئو حضور او در برابر عکاسان و نوع ژست گرفتنش به تصویر کشیده می‌شود. بازی لیندا کیانی در نماهنگ کاشکی موزیک ویدیوی...

ویدئوی کوتاهی از حضور لیندا کیانی در یکی از کنفرانس‌های خبری جشنواره فیلم فجر منتشر شده است.

به گزارش وقت صبح، در این ویدئو حضور او در برابر عکاسان و نوع ژست گرفتنش به تصویر کشیده می‌شود.

بازی لیندا کیانی در نماهنگ کاشکی

موزیک ویدیوی کاشکی با آهنگسازی میدیا فرج نژاد، آواز محمد معتمدی و بازیِ لیندا کیانی منتشر شد و به ایثارگران کادر درمانی تقدیم شد.

برنا: موزیک ویدیوی «کاشکی» به آهنگسازی میدیا فرج نژاد و با صدای محمد معتمدی به آسیب دیدگان و ایثارگران کادر درمانی کشور تقدیم شد.

این ویدیو با محوریت آسیب‌ها و مصائب بیماران سرطانی تهیه شده و در این روزهای شیوع ویروس کرونا منتشر می‌شود. شعر این قطعه از سروده‌های علیرضا کُلیایی است و تنظیم آن را بهزاد عبدی انجام داده است.

لیندا کیانی و امیریل ارجمند برای اولین بار در موزیک ویدیوی «کاشکی» نقش آفرینی کرده‌اند و احمد اطراقچی و لیلا جعفری گروه کارگردانی این اثر هستند.

در قطعه «کاشکی» میدیا فرج‌نژاد تار، اُلنا ایکایوا ویلنسل و والریا تیخانوا هارپ نواخته است. گروه کُر کرِدو در این قطعه آواها را اجرا کرده و ولادمیر سیرنکو هم این قطعه را رهبری کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده