گند زدیم که در این شرایط هستیم / حمله به خودی از سوی توخل با کلمات عجیب!


گند زدیم که در این شرایط هستیم / حمله به خودی از سوی توخل با کلمات عجیب!

توماس توخل، مربی بایرن مونیخ گفت، مقصر وضعیت کنونی تیمش و جایگاهی که در جدول دارند، فقط خود بایرنی‌ها هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن فردا در آخرین دیدار خود در این فصل بوندس‌لیگا با کلن روبرو می‌شود. مونیخی‌ها یک امتیاز از دورتموند کمتر دارند و در حالی پا به مسابقه با کلن می‌گذارند که برای قهرمانی باید نتیجه‌ای بهتر از دورتموند بگیرند.
توماس توخل، مربی بایرن در نشست خبری قبل از این دیدار گفت:

بازی با کلن و همزمان نگاه به بازی دورتموند مقابل ماینتس
برای من فقط یک سوت شروع و یک سوت پایان وجود دارد. وقتی بازی می‌کنیم، همیشه با تمام دل و جان بازی ‌می‌کنیم. باید تمام تمرکزمان روی مسابقه خودمان باشد. از همان دقیقه اول باید تمام کیفیت‌مان را نشان دهیم. باید به برنامه خودمان بچسبیم.

آیا توخل مسئول شرایط فعلی بایرن است؟
تا وقتی من کنار خط هستم، صد درصد مسوولیت با من است. به محض اینکه قرارداد را امضا کردم و در تمرینات تیم حاضر شدم، من مسوول هستم. از مسوولیت فرار نمی‌کنم.

ضربات ایستگاهی کیمیش؛ آیا بایرن به یک ضربه آزادزن جدید نیاز دارد؟
چیزی که آمار می‌گوید، با چیزی که خیلی‌ها احساس می‌کنند، فرق دارد. جاشوا تا وقتی که خودش بخواهد، کرنرها را خواهد زد. این بهترین گزینه برای ما است.

گند زدیم که در این شرایط هستیم / حمله به خودی از سوی توخل با کلمات عجیب!

کار با کان و صالح‌حمیدزیچ
ارتباط با هردویشان برای من کلیدی است. ما در مرحله برنامه‌ریزی هستیم. نوسان در عملکرد ما خیلی زیاد بوده. تلاش می‎کنیم بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیریم.
در هر حال، از نتایج راضی نیستیم. وظیفه ما است که با تسلط و سرعت بیشتری بازی کنیم و روان‌تر باشیم. در حال حاضر، این طوری بازی نمی‌کنیم. نه از نتایج راضی هستیم و نه از سبک بازی خودمان.

مصدومان و غایبان
چوپو دوباره آماده شده. در دو جلسه تمرین گذشته حاضر شد و اگر امروز اتفاق خاصی نیفتاد، در فهرست تیم خواهد بود. مانوئل نویر، لوکاس هرناندز، آلفونسو دیویس و پل وانر همچنان بیرون هستند.

شرایط لوکاس هزناندز و شایعات درباره او
او فردا در فهرست نخواهد بود. بی‌مسولیتی است که او را در فهرست تیم بگذاریم. شایعات را شنیدم و غافلگیر شدم. لوکاس نقش بزرگی در برنامه‌های من دارد، او برای من از لیدرهای تیم است.

وضعیت تیم
اینقدر گند زدیم که حالا در این شرایط هستیم. به خاطر این وضعیت فقط باید خودمان را ملامت کنیم. مهم نیست فردا چه اتفاقی می‌افتد، فصل رضایت‌بخشی نبوده... وضعیت روشن است: باید ببریم، بعد ببینیم چه می‌شود. هر اتفاقی ممکن است بیفتد: یک پنالتی، یک کارت قرمز، یک ضربه آزاد. ممکن است برای آنها (دورتموند) اتفاق بیفتد، ممکن است برای ما هم اتفاق بیفتد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا